“Koselig plass”

Skanckebua Bar & Restaurant
Vurdert som nr. 4 av 29 Restauranter i Røros
Anmeldt 27. august 2020 via mobile enheter

Spiste heilt grei hamburger med blåmuggost og øl til.Hyggelig betjening og trivelig sted sentralt i gågata.

Dato for besøk: august 2020
Takk, karinah196

Anmeldt 25. august 2020 via mobile enheter

Hyggelig plass. 2 x burger. Nydelig. Litt liten for 199,-, men deilig. Kunne spart seg for den dårlige chipsen. Sats heller på noe skikkelig stedslaget. Panacotta på det jevne. Godt utvalg på øl, må også nevnes.

Dato for besøk: august 2020
Takk, erlingtd
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Helt grei burger. Måtte sitte å vente på bord om man ville sitte ute da det er en liten uteservering der.

Takk, Amundsent
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Var innom Røros i ferien. Vi valgte å spise på Skanckebua. Det er en av de beste burgerne vi har spist - den var helt fantastisk. Det som trekker ned er servicen, uoppmerksomme servitører

1  Takk, GeirOveR
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Skuffende mat . Fish and chips. Ikke en grønnsak på tallerken. Så skuffende mat. Roses for renhold. Veldig nøye med spriting og rengjøring av bord.

1  Takk, tomoI8824QK

Reisende som så på Skanckebua Bar & Restaurant, så også på

Har du vært i Skanckebua Bar & Restaurant? Del dine erfaringer!