“Svært fornøyd”

Skanckebua Bar & Restaurant
Vurdert som nr. 5 av 30 Restauranter i Røros
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Ramler innom for andre år på rad.
Svært hyggelig atmosfære og betjening.
Rask levering av variert mat og pluss for lokalt øl.

Takk, olehermand

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Avsluttet dagen i baren Hyggelig sted De ansatte var ekstremt nøye med smittevernet så denne bare. kan jeg trygt anbefale

Takk, 18johnnys
Anmeldt 8. juli 2021

Vår familie på fire hadde en hyggelig kveld. Nydelig lammeskank, hamburger, nachos og pannekaker ble servert. Veldig god service og koselige servitører. Skikkelig pubstemning, følte vi var i England.

Takk, Birtus
Anmeldt 29. desember 2020 via mobile enheter

Hyggelige servitører. Kafeen ligger meget sentralt og åpen hele dagen. Det var koselig å sitte der og spise.

Dato for besøk: desember 2020
6  Takk, Lena_Oslo
Anmeldt 26. desember 2020 via mobile enheter

Veldig god mat og hyggelig servering.
Gode porsjoner og bra utvalg i ulike retter.
Kan anbefales som spisested ved besøk på Røros.
Gode hygiene tiltak i forhold til Corona.

Dato for besøk: desember 2020
Takk, Levis S

Reisende som så på Skanckebua Bar & Restaurant, så også på

Har du vært i Skanckebua Bar & Restaurant? Del dine erfaringer!