“Lammeskank :D”

Skanckebua Bar & Restaurant
Vurdert som nr. 5 av 30 Restauranter i Røros
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Sposte en fantastisk mør og nydelig lammeskank med en deilig fransk rødvin til. Upåklagelig service - alt var tipptopp. Hit kommer vi gjerne tilbake.

Takk, holensreisedrommer

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Ramler innom for andre år på rad.
Svært hyggelig atmosfære og betjening.
Rask levering av variert mat og pluss for lokalt øl.

Takk, olehermand
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Avsluttet dagen i baren Hyggelig sted De ansatte var ekstremt nøye med smittevernet så denne bare. kan jeg trygt anbefale

Takk, 18johnnys
Anmeldt 8. juli 2021

Vår familie på fire hadde en hyggelig kveld. Nydelig lammeskank, hamburger, nachos og pannekaker ble servert. Veldig god service og koselige servitører. Skikkelig pubstemning, følte vi var i England.

Takk, Birtus
Anmeldt 29. desember 2020 via mobile enheter

Hyggelige servitører. Kafeen ligger meget sentralt og åpen hele dagen. Det var koselig å sitte der og spise.

Dato for besøk: desember 2020
6  Takk, Lena_Oslo

Reisende som så på Skanckebua Bar & Restaurant, så også på

Har du vært i Skanckebua Bar & Restaurant? Del dine erfaringer!