“Hyggelig betjening, ikke imponert over maten”

Skanckebua Bar & Restaurant
Vurdert som nr. 5 av 30 Restauranter i Røros
Anmeldt 28. juli 2021

Etter en hyggelig tur hit på formiddagen bestemte vi oss for å spise her på kvelden. Ble mottatt av hyggelig betjening. Grunnet smittevern måtte maten bestilles online. Betalingen måtte dermed også gjøres på forskudd. Av prinsipp gis ikke tips på forskudd, da man ikke vet noe om hverken maten eller servicen. Valget falt på "Fish and Chips" Fisken var nydelig, chipsen virket som om den var tatt rett fra posen. Den hadde overhode ikke vært innom noen varmekilde. Vi svarte som sant var da vi ble spurt angående maten, og det var det siste vi så til betjeningen.

Takk, Sissel3

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Sposte en fantastisk mør og nydelig lammeskank med en deilig fransk rødvin til. Upåklagelig service - alt var tipptopp. Hit kommer vi gjerne tilbake.

Takk, holensreisedrommer
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Ramler innom for andre år på rad.
Svært hyggelig atmosfære og betjening.
Rask levering av variert mat og pluss for lokalt øl.

Takk, olehermand
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Avsluttet dagen i baren Hyggelig sted De ansatte var ekstremt nøye med smittevernet så denne bare. kan jeg trygt anbefale

Takk, 18johnnys
Anmeldt 8. juli 2021

Vår familie på fire hadde en hyggelig kveld. Nydelig lammeskank, hamburger, nachos og pannekaker ble servert. Veldig god service og koselige servitører. Skikkelig pubstemning, følte vi var i England.

Takk, Birtus

Reisende som så på Skanckebua Bar & Restaurant, så også på

Har du vært i Skanckebua Bar & Restaurant? Del dine erfaringer!