“Svært bra service, koselige lokaler ”

Skanckebua Bar & Restaurant
Vurdert som nr. 5 av 30 Restauranter i Røros
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Plass med mye historie, som mye annet på Røros.
Hyggelige servitører, som fulgte oss opp under hele besøket. Koselig plass og innta et måltid.
Maten smakte bra, vi bestilte fishn chips, fort hjort burger og litjgatas burger, barne fishn chips og barne burger.
Noe skuffet, menyen lover litt mer enn du får. Fishn chipsen er ikke hjemmelaget, denne får du over alt, fort hjort burgeren noe kompakt, mye god blåmuggost smak, men manglet mye, litjgatas burgen var god.
Ungene likte maten meget god
Totaltsett god mat.
At denne får mer enn gjennomsnittlig av meg, er det servicen og lokalet som avgjør.

Takk, trondag

Anmeldt 3. august 2021

Nydelig mat (reinsdyrkjøtt med spennende og smakfullt tilbehør) og drikke (Røros perlene med blåbær). Veldig fin atmosfære og hyggelig betjening

Takk, tiramenna
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Bestilte nachspiel og skjønte at her burde man bestilt ekstra kjøttdeig, ekstra saus, ekstra rømme osv. Osten på toppen var i tillegg hard.
Bestilte også en cola zero...STYR UNNA!
Fikk et glass med dåven drikke og 50% isbiter til den nette sum av kr 56,-!! Aldri fått noe så dårlig noe sted. Bestillingen gjøres på qr kode, betjening underveis er fraværende.
Blir nok med denne ene gangen...

Takk, 504wencheh
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Det var ikke enkelt å få bord i Røros, selv på en søndag. Men etter ca 15 min venting fikk vi et koselig bord. Veldig god, lokal mat. Vi var i utgangspunktet ute etter vin og øl, men spiste også mat der. Greit å bestille i app, så kom mat og drikke på bordet snarlig etterpå.

Hyggelig betjening.

Takk, HegeNilsen
Anmeldt 28. juli 2021

Etter en hyggelig tur hit på formiddagen bestemte vi oss for å spise her på kvelden. Ble mottatt av hyggelig betjening. Grunnet smittevern måtte maten bestilles online. Betalingen måtte dermed også gjøres på forskudd. Av prinsipp gis ikke tips på forskudd, da man ikke vet noe om hverken maten eller servicen. Valget falt på "Fish and Chips" Fisken var nydelig, chipsen virket som om den var tatt rett fra posen. Den hadde overhode ikke vært innom noen varmekilde. Vi svarte som sant var da vi ble spurt angående maten, og det var det siste vi så til betjeningen.

Takk, Sissel3

Reisende som så på Skanckebua Bar & Restaurant, så også på

Har du vært i Skanckebua Bar & Restaurant? Del dine erfaringer!