“god men uferdig mat”

Skanckebua Bar & Restaurant
Vurdert som nr. 5 av 30 Restauranter i Røros
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Betjeningen var hygglig, men det var enkelte ting her som ikke var helt etter boka. For det første står det på siden deres at man ikke kan booke bord på forhånd fordi det visst nok skal være plasser til alle som kommer innom, men når vi kommer dit får vi beskjed om å vente i 10 til 15 minutter for å få bord. Når vi får tildelt bord sitter vi rett ved siden av et bord der de som sitter der, åpenbart ikke vet hva innestemme er. Utrolig irriterende. Maten var ved første øyekast utrolig lekker og det luktet veldig godt, men da vi begynte å skjære i kjøttet, ble opplevelsen en annen. Kjøttet var langt ifra ferdig og seigt. Det vi spiste var lammeskank, som hvis det er tilbredt riktig, nermest skal kunne dette fra benet bare du drar med gaffelen gjennom det. Tilbehøret var godt og utrolig god saus. Synd kjøttet ikke var ferdig. Har veldig skyldfølelse for ikke å ha spist opp, det er jo tross alt et dyr som har dødd for at jeg skal kunne spise.

Takk, 243odar

Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Plass med mye historie, som mye annet på Røros.
Hyggelige servitører, som fulgte oss opp under hele besøket. Koselig plass og innta et måltid.
Maten smakte bra, vi bestilte fishn chips, fort hjort burger og litjgatas burger, barne fishn chips og barne burger.
Noe skuffet, menyen lover litt mer enn du får. Fishn chipsen er ikke hjemmelaget, denne får du over alt, fort hjort burgeren noe kompakt, mye god blåmuggost smak, men manglet mye, litjgatas burgen var god.
Ungene likte maten meget god
Totaltsett god mat.
At denne får mer enn gjennomsnittlig av meg, er det servicen og lokalet som avgjør.

Takk, trondag
Anmeldt 3. august 2021

Nydelig mat (reinsdyrkjøtt med spennende og smakfullt tilbehør) og drikke (Røros perlene med blåbær). Veldig fin atmosfære og hyggelig betjening

Takk, tiramenna
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Bestilte nachspiel og skjønte at her burde man bestilt ekstra kjøttdeig, ekstra saus, ekstra rømme osv. Osten på toppen var i tillegg hard.
Bestilte også en cola zero...STYR UNNA!
Fikk et glass med dåven drikke og 50% isbiter til den nette sum av kr 56,-!! Aldri fått noe så dårlig noe sted. Bestillingen gjøres på qr kode, betjening underveis er fraværende.
Blir nok med denne ene gangen...

Takk, 504wencheh
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Det var ikke enkelt å få bord i Røros, selv på en søndag. Men etter ca 15 min venting fikk vi et koselig bord. Veldig god, lokal mat. Vi var i utgangspunktet ute etter vin og øl, men spiste også mat der. Greit å bestille i app, så kom mat og drikke på bordet snarlig etterpå.

Hyggelig betjening.

Takk, HegeNilsen

Reisende som så på Skanckebua Bar & Restaurant, så også på

Har du vært i Skanckebua Bar & Restaurant? Del dine erfaringer!