“Støyende, hyggelig, greit.”

Skanckebua Bar & Restaurant
Vurdert som nr. 5 av 30 Restauranter i Røros
Anmeldt 22. august 2021

Dette er pub med mulighet matservering. Vi valgte stedet for en middag og lot oss friste av lammeskank og hvit bacalao. Hurtig servert og velsmakende, men støy fra drikkegjester la en demper på opplevelsen. Dette er ikke stedet du går for en hyggelig middagsopplevelse.

Takk, 46Haf

Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Spiste Litjgatas burger og Fort hjort burger. Litjgatas burger var helt grei. Normal gatekjøkkenburger. En del træler, fettslintrer i kjøttet.
Fort hjort burger var bedre. Ren burger. God smak. En del blåmuggost på.

Takk, 723mattiasc
Anmeldt 10. august 2021

Vi om dit en varm sommerdag til middag og ville gjerne sitte ute. Det var dessverre ikke plass, men fikk et hyggelig vindusbord inne og løfte om å flytte ut hvis/når det ble ledig. Kort tid etterpå ble det ledig og vi fikk valget om å flytte ut, men valgte å sitte inne, - da det var koselig der også. Vi hadde et godt måltid med kunnskapsrik og hyggelig betjening. Kan absolutt anbefale dette stedet for en hyggelig og uformell middag

1  Takk, Victor R
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Betjeningen var hygglig, men det var enkelte ting her som ikke var helt etter boka. For det første står det på siden deres at man ikke kan booke bord på forhånd fordi det visst nok skal være plasser til alle som kommer innom, men når vi kommer dit får vi beskjed om å vente i 10 til 15 minutter for å få bord. Når vi får tildelt bord sitter vi rett ved siden av et bord der de som sitter der, åpenbart ikke vet hva innestemme er. Utrolig irriterende. Maten var ved første øyekast utrolig lekker og det luktet veldig godt, men da vi begynte å skjære i kjøttet, ble opplevelsen en annen. Kjøttet var langt ifra ferdig og seigt. Det vi spiste var lammeskank, som hvis det er tilbredt riktig, nermest skal kunne dette fra benet bare du drar med gaffelen gjennom det. Tilbehøret var godt og utrolig god saus. Synd kjøttet ikke var ferdig. Har veldig skyldfølelse for ikke å ha spist opp, det er jo tross alt et dyr som har dødd for at jeg skal kunne spise.

Takk, 243odar
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Plass med mye historie, som mye annet på Røros.
Hyggelige servitører, som fulgte oss opp under hele besøket. Koselig plass og innta et måltid.
Maten smakte bra, vi bestilte fishn chips, fort hjort burger og litjgatas burger, barne fishn chips og barne burger.
Noe skuffet, menyen lover litt mer enn du får. Fishn chipsen er ikke hjemmelaget, denne får du over alt, fort hjort burgeren noe kompakt, mye god blåmuggost smak, men manglet mye, litjgatas burgen var god.
Ungene likte maten meget god
Totaltsett god mat.
At denne får mer enn gjennomsnittlig av meg, er det servicen og lokalet som avgjør.

Takk, trondag

Reisende som så på Skanckebua Bar & Restaurant, så også på

Har du vært i Skanckebua Bar & Restaurant? Del dine erfaringer!