“Fabulous cappuccino and omelette to breakfast”

Trygstad bakeri og konditori as
Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Røros
Beskrivelse: Bakerikafe med eget bakgårdsbakeri. Pjalt, lunsj, kaffemeny og is. Besøk også Trygstads Kaffehus i Tufta, Henrik Grønnsvei10. Stor kaffemeny og alkoholservering. Nylagde bakervarer og kaker. Samt vår egen italienske pizza og gode lunsjretter. Bakervarer og kaker og pizza produsert i samme bakgårdsbakeri som hos Trygstad bakeri i Kjerkgata 12.
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Helt nydelig innegård med blomster å hyggelige sitteplasser. Varmepumper og pledd fordi det kan være kjølig også i juli. Skikkelig bra og vennlig service.

1  Takk, sarikirsia

Anmeldt 6. juli 2020

Stedet er my mer enn et konditori!
Veldig hyggelig spisested med en stor bakgård, som ikke synes utenfra.

1  Takk, 184mettek
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Veldig koselig og populært bakeri midt i sentrum av Røros. I bakgården er det varmelamper så man kan sitte ute selv om det er kjølig. De serverer småretter i tillegg til vanlige bakervarer. Anbefaler softis med multer, det smakte himmelsk!

Takk, wofw
Anmeldt 9. oktober 2019 via mobile enheter

En kjempefin lunsjplass midt i Kjerkgata med god mat og gode drikker. Vi satt ute i bakgården, der har det blitt veldig fint! Anbefales!

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, Marthe N
Anmeldt 29. august 2019 via mobile enheter

Vi kom rett før stengetid og fikk en nydelig fyrstekake til redusert pris sammen med kaffen. Koselig sted!

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, angelikasvdr

Reisende som så på Trygstad bakeri og konditori as, så også på

Har du vært i Trygstad bakeri og konditori as? Del dine erfaringer!