“Hyggelig sted!”

Trygstad bakeri og konditori as
Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Røros
Beskrivelse: Bakerikafe med eget bakgårdsbakeri. Pjalt, lunsj, kaffemeny og is. Besøk også Trygstads Kaffehus i Tufta, Henrik Grønnsvei10. Stor kaffemeny og alkoholservering. Nylagde bakervarer og kaker. Samt vår egen italienske pizza og gode lunsjretter. Bakervarer og kaker og pizza produsert i samme bakgårdsbakeri som hos Trygstad bakeri i Kjerkgata 12.
Anmeldt 1. september 2020 via mobile enheter

Ramla inn her en tirsdag det var veldig stille i Røros, men her var det folk!
Toast med juice/kaffe som var super. Salaten var litt trist på sida, men frisk og helt grei :) Kom tilbake senere for en pils.
Utrolig koslig og lun bakgård! Veldig hyggelige alle som jobbet der. Kommer gjerne tilbake :)

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, CathrineK70

Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Koselig liten kafe. Hyggelige ansatte og gode varer! Vi prøvde smoothie og donut og disse var gode. Det er ikke så mange bord, så det kan være fullt. De har også en kafe i Kjerkgata.

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, TuvaTravel
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Kaffebesøk en tidlig morgen i Røros og allerede lang kø for å komme inn. Stod litt i kø for å få et ledig bord. Vi spiste litt forskjellig, alt var like godt! Eplekake med krem, muffens, napoleonskake og wienerbrød smakte godt. Godt utvalg av alt fra påsmurt, kaker til fersk juice. Men banan til banasplitt hadde de ikke. Strenge koronarutiner.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Lillegro
Anmeldt 31. juli 2020

Vi bestilte en omelett, og en taco salat. Salaten ble laget og servert meget raskt men vi satt å lurte på hvor omeletten ble av. Vi ventet i 10 min før vi gikk å spurte hvor den ble av. De hadde glemt bestillingen. Så bi minnet dem på det igjen. 15 minutt gikk før vi gikk å spurte etter hvorfor dem ikke hadde ankommet. De hadde glemt den igjen!!! Hvordan er dette mulig. Kafen hadde ikke mer en 15 gjester som alle hadde bestilt og blitt servert. Hvor vanskelig kan det være å lage en omelett!

1  Takk, coldman18
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Soft-is med multer og kaffe. Koselig plass i bakgård. God service og stort toalett. Ren med antibac.

1  Takk, noon_korat

Reisende som så på Trygstad bakeri og konditori as, så også på

Har du vært i Trygstad bakeri og konditori as? Del dine erfaringer!