“God kaffe, god service”

Trygstad bakeri og konditori as
Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Røros
Beskrivelse: Bakerikafe med eget bakgårdsbakeri. Pjalt, lunsj, kaffemeny og is. Besøk også Trygstads Kaffehus i Tufta, Henrik Grønnsvei10. Stor kaffemeny og alkoholservering. Nylagde bakervarer og kaker. Samt vår egen italienske pizza og gode lunsjretter. Bakervarer og kaker og pizza produsert i samme bakgårdsbakeri som hos Trygstad bakeri i Kjerkgata 12.
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

God kaffe og god service.
Bestilte chili kaffe ta med, betalte og ventet utenfor, dette ble æ bedt om pga smittevern.
Kaffen ble levert til meg utenfor når den var ferdig.
Kommer tilbake.

Takk, trondag

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Veldig bra mat til både barn og voksne. Superhyggelig betjening og topp service. Ok prisnivå og god valuta for pengene. Anbefalles:)

Takk, erlingbh
Anmeldt 27. juni 2021

Vi kjøpte nydelig softis, med raus mengde strøssel til stor glede for barna!
Bestilte en iskaffe, med soyamelk, ingen problem det, den var kjempegod! Passe sterk, passe søt og akkurat passe mengde isbiter.

Takk, Ingvild M
Anmeldt 20. juni 2021

Vi sto lenge i kø ute i regnet, fikk bord, men måtte ut og stå i ny og lengre kø for å bestille mat. Da gikk vi.
Vi prøvde dagen etter og hadde bestemt oss på forhånd hva vi skulle spise. Da vi åpnet døra skreik betjeningen til oss og ba oss vente ute. De som hadde fått bord tok snarveien inne istedenfor å følge regelen, vi ble bare stående ute.
Det er mulig at maten er god …

2  Takk, 835truf
Anmeldt 20. juni 2021

Vi prøvde å få mat på dette stedet to ganger. Den første dagen sto vi i kø to ganger en gang for å f bord, så for å få mat, men orket ikke pga regn. Den andre dagen tenkte vi å bestille med en gang, før vi fikk oss bord, men da kom det masse folk innenfra for å bestille, og vi som sto ute kom oss ikke inn. Vi fikk kjeft av en jente bak disken tre ganger, da vi prøvde å stikke nesa inn. Jeg gikk dermed inn og prøvde å forklare dem deres eget system, men da ble det himlet med øynene. Makan!!!!

Takk, gurih2021

Reisende som så på Trygstad bakeri og konditori as, så også på

Har du vært i Trygstad bakeri og konditori as? Del dine erfaringer!