Hjelpsom mann bak disken.

Anmeldt 30. august 2019
MaAnHe
Stord, Norge
Turistkontoret - Røros

Meget bra informasjon om et unik historisk sted. Her er det mye å oppleve! Et svært interessant... les mer

Anmeldt 7. september 2018
JohnR7179

Anmeldt 4. november 2020

De som var der var ikke nok engasjert, liten kunskap om avstander og hva som foregikk/var verdt å se

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, hugbre
Anmeldt 30. august 2019

Ba om hjelp til å finne kart vi kunne sykle etter, og tips om hvor vi kunne dra. Han hadde flere forslag, men kartet og merking ute i terrenget var ikke noe å skryte av. Men det var ikke hans skyld.

Dato for opplevelse: august 2019
1  Takk, MaAnHe
Anmeldt 23. juli 2019

Dette får skivebom da min mann og sønn endte opp med en tur på grus og over myrer. Dette ble ingen fjelltur.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, Familieoghund
Anmeldt 8. september 2018

Meget bra informasjon om et unik historisk sted. Her er det mye å oppleve!
Et svært interessant sted med fantastiske bygg i gamle, kulturelle omgivelser, et sted på verdensarv-listen!

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, JohnR7179
Anmeldt 19. august 2017

Får god hjelp til hva en kan gjøre på Røros.
Vi fikk god hjelp til å tolke lokale dialektord i vårt rebusløp.

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, HansHBj