Bestill på forhånd
Hvorfor bestille på Tripadvisor?
  • Høydepunkter på turen og hele reiseruten
  • Enkel bestilling på Internett
  • Laveste pris garantert

Ulike måter å oppleve Slegghaugan på
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Uvanlig og morsom opplevelse å gå på historisk grunn. Menneskelig virksomt preger landskapet. Gir en god utsikt over Røros og Bergstaden.

Dato for opplevelse: juli 2020
2  Takk, JohnIngarD
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Den historiske betydningen av stedet alene gjør det verdt å stikke innom. Det er et mektig skue og se opp på slegghaugene. Ta en tur via sentrum

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, HCMy
Anmeldt 31. desember 2019 via mobile enheter

Tøft der i slagghaugene, en plass som er verdt å se
Mange gamle bygninger som er enormt godt bevart og en spesiell plass

Takk, RoaldH4
Anmeldt 23. juli 2019

Vi gikk oppe på haugene, og siden ned til husene i Sleggveien. Veldig bra at haugene er blitt fredet og tatt være på. Fin utsikt over byen fra toppene.

Takk, Familieoghund
Anmeldt 13. juli 2019

Kjekt å kunne gå tur her, og vi fikk tatt noen flotte bilder. Anbefaler å besøke Slegghaugan, og gå på toppen.

Takk, Haugenv