“Julemarked middag”

Vurdert som nr. 4 av 31 Restauranter i Røros
Kjøkken: Norsk
God for: Forretningsmøter
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: Overnatt i koselige rom og leiligheter midt i hjertet av den vakre Bergstaden Røros. Nyt en bedre middag, en lettere rett eller noe godt i glasset hos oss. Vi har alle rettigheter. Fra Vertshuset Røros er det kort vei til spennende butikker, turområder, kunst og kultur. Med røtter tilbake til 1600-tallet byr Vertshuset Røros på 32 koselige hotellrom og 6 leiligheter midt i Røros sentrum. Vårt kjøkken byr på gourmetmåltider med utgangspunkt i gode lokale råvarer og mattradisjon. På Vertshuset Røros bor du i, og er omgitt av, historisk arkitektur. Men det gir likevel en helt tydelige følelse av å bo i en levende by, kun et steinkast unna den ikoniske røroskirken Bergstaden Ziir. Hos oss bor, spiser og drikker du godt – i omgivelser der historien kviskrer i veggene.
Anmeldt 19. desember 2018

Vi besøkte Vertshuset ifm julemarkedet i desember 2018.
Vi fikk servert utsøkt 3 retters med tilhørende vinpakke som passet perfekt.
Meget hyggelig betjening og koselige lokaler.Anbefales.

1  Takk, Ivar S

Anmeldt 24. oktober 2018

Vertshuset Røros er det flotteste hotellet du kan besøke på Røros, vi hadde en flott leilighet med masse atmosfære.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Yngve P
Anmeldt 15. september 2018 via mobile enheter

Vi var en vennegjeng, som skulle spise lunsj. Det tok lang tid å få bestilt mat og drikke. Alle bestilte seg en øl. Da vi etter 30 minutter etterlyste drikken, fikk vi et surt svar. Maten smakte greit, men dårlig service gjorde dette til en dårlig opplevelse.

1  Takk, Toril A
Anmeldt 4. september 2018

Flott hotel som ligger midt i hovedgaten Røros. Fikk et flott rom i "Uldvarefabrikken" Flott rom og ikke minst flotte omgivelser. Maten var lokal og må oppleves..
Frokosten var akkurat likedan. Må faktisk bare oppleves!

Dato for besøk: april 2018
Takk, Tor-Erling F
Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Vi ble servert glimrende mat i baren på hotellet. Ikke bare var maten svært god (ørret og ostetallerken til dessert), men servitørene kunnskap om maten var imponerende og ikke minst hyggelig. Dette kan anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 498lillt

Reisende som så på Vertshuset Røros, så også på

Har du vært i Vertshuset Røros? Del dine erfaringer!