“Dårlig mat og service”

Kjøkken: Norsk
God for: Forretningsmøter
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en familietur med 1 overnatting. Rene og pene rom, med gode senger så det var bra. Dessverre kan vi ikke anbefale mat og service. Spiste middag i restauranten der vi først får feil vin, bestikk kommer etter at maten er servert, rå/hard risotto (blanding av rå og ferdig ris) lite service for å rette opp feil. Reinsdyrfilet god smak og bra stekt. Barneburger blir bestilt med salat, tomat og løk men kommer helt uten grønnsaker. Flere servitører som kommer og går, det er lite organisert virker det som. Generelt svært dårlig til en så høy pris og for å kalle seg en fine dining restaurant. Frokost svært lite utvalgt og dårlig service. Får ikke byttet kjøttpålegg med ost samt får ikke påfyll på kaffe før vi har spurt etter påfyll flere ganger.

Takk, Turistsk

Anmeldt 27. juni 2020

Vi ventet 45 minutter på å få maten og når den endelig kom skulle serveringspersonalet bare gå inn og hente bestikk. Etter å ha ventet 10 minutter til gikk vi selv inn og fikk beskjed om at det hadde de glemt bort. Da vi endelig skulle spise var maten blitt kald. Hadde nok smakt greit om det var varmt, men nå ble også det en skuffelse. Eneste som var positivt var beliggenheten til restauranten.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, emlh
Anmeldt 8. mars 2020 via mobile enheter

Vi spiste en treretters middag bestående av soppsuppe, reinfilet og tiramisu.
Soppsuppen var smakfull, reinfileten var så mør - og tilbehøret gjorde hele opplevelsen uforglemmelig.
Den italienske kaffekaken var en god avslutning på en fest av et måltid!

Dato for besøk: mars 2020
Takk, Erimoon
Anmeldt 14. desember 2019 via mobile enheter

Vi markerte 15 årsdagen vår med et 3-retters måltid. Vi spiste ulike retter, men alle smakte like himmelsk. Nydelig anbefalt vin, god oppfølging av servitør og koselig atmosfære!

Dato for besøk: desember 2019
Takk, Stine N
Anmeldt 29. august 2019 via mobile enheter

Vi fikk et flott rom i Ullfabrikkbygningen, med utsikt over byen. Vi forlenget oppholdet med 2 dager. Serviceinnstilt betjening, god frokost med lokale innslag. To forskjellige restauranter. Perfekt beliggenhet. Parkering gratis i bakgården. Kan anbefales!

Dato for besøk: august 2019
Takk, angelikasvdr

Reisende som så på Vertshuset Røros, så også på

Har du vært i Vertshuset Røros? Del dine erfaringer!