“Vertshuset leverer! ”

Kjøkken: Norsk
God for: Forretningsmøter
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en flott kveld på Vertshuset.
Som kresne gjester, ba vi om flere forretter og dele hovedrett og ost. Vår hyggelige servitør hjelp oss med dette. Anbefalinger på vin. Disse funker bra. Forrige ukes dårlige anmeldelse ble lagt til grunne. Dette var en flott opplevelse.

3  Takk, agthorstensen

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Helt ok mat, veldig dårlig service. Under oppholdet følte vi oss ikke velkommen. Virket lite interesserte i å ta bestillinger.

4  Takk, gullsol
Anmeldt 15. juli 2020

Grei mat, men dessverre dårlig service. Fikk maten min når de andre hadde spist opp, og vi måtte stort sett betjene oss selv. Skuffende opplevelse.

3  Takk, 728idaa
Anmeldt 14. juli 2020

Litt blanda erfaringer med besøket. Synes ikke at maten stod i forhold til prisen. Vi spiste torsk og reinsdyrfilet, helt greit men ikke mer enn det. Vi hadde bestilt bord på feil dato, men betjeningen fikk ordnet bord til oss selv om det var fullt. Tommel opp for det.

1  Takk, Gurine69
Anmeldt 11. juli 2020

Kvalitet på maten står ikke i forhold til prisen. Torskefilet var en tynn og tørr halebit.Sausen og grønnsakene var gode, men å betale 400 kr for en så dårlig fiskebit i torskelandet Norge er et skam.
Reinsdyrsfilet var for mye stekt og hadde smakeløs saus.
Besøk på restauranten som hadde så gode anmeldelser fra tidligere ble en reell skuffelse.

1  Takk, sarikirsia

Reisende som så på Vertshuset Røros, så også på

Har du vært i Vertshuset Røros? Del dine erfaringer!