“God frokost”

Kjøkken: Norsk
God for: Forretningsmøter
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig betjening, og fine rom. Frokosten var veldig god, med masse bacon og ordentlig eggerøre (ikke utvannet pulveregg).

1  Takk, Freestyle95

Anmeldt 21. juli 2020

Kjøpte spekemat som like gjerne kunne vært satt sammen på nærbutikken. Smakløs spekepølse, skinn på mørpølsa, tørr ost og stein i poteten. Måtte fysisk be om å få smør til brødene som ellers var tørr. En opplevelse som var virkelig skuffende. Da vi konfrontere servitør om den dårlige maten. Ble vi møtt med lite forståelse og servicevennlighet. Kommer ikke tilbake til denne plassen.

4  Takk, Tjelling
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en flott kveld på Vertshuset.
Som kresne gjester, ba vi om flere forretter og dele hovedrett og ost. Vår hyggelige servitør hjelp oss med dette. Anbefalinger på vin. Disse funker bra. Forrige ukes dårlige anmeldelse ble lagt til grunne. Dette var en flott opplevelse.

3  Takk, agthorstensen
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Helt ok mat, veldig dårlig service. Under oppholdet følte vi oss ikke velkommen. Virket lite interesserte i å ta bestillinger.

4  Takk, gullsol
Anmeldt 15. juli 2020

Grei mat, men dessverre dårlig service. Fikk maten min når de andre hadde spist opp, og vi måtte stort sett betjene oss selv. Skuffende opplevelse.

3  Takk, 728idaa

Reisende som så på Vertshuset Røros, så også på

Har du vært i Vertshuset Røros? Del dine erfaringer!