“En stor smaksopplevelse🥰”

Vurdert som nr. 4 av 30 Restauranter i Røros
Kjøkken: Norsk
God for: Forretningsmøter
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Overnatt i koselige rom og leiligheter midt i hjertet av den vakre Bergstaden Røros. Nyt en bedre middag, en lettere rett eller noe godt i glasset hos oss. Vi har alle rettigheter. Fra Vertshuset Røros er det kort vei til spennende butikker, turområder, kunst og kultur. Med røtter tilbake til 1600-tallet byr Vertshuset Røros på 32 koselige hotellrom og 6 leiligheter midt i Røros sentrum. Vårt kjøkken byr på gourmetmåltider med utgangspunkt i gode lokale råvarer og mattradisjon. På Vertshuset Røros bor du i, og er omgitt av, historisk arkitektur. Men det gir likevel en helt tydelige følelse av å bo i en levende by, kun et steinkast unna den ikoniske røroskirken Bergstaden Ziir. Hos oss bor, spiser og drikker du godt – i omgivelser der historien kviskrer i veggene.
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Et herlig kveld i hyggelige omgivelser.
Den beste matopplevelsen på flere år
Både mat, drikke og betjening var av 1. klasse

Takk, Roy Cato E
Vertshuset Røros, Daglig leder på Vertshuset Røros, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2021

Hei Roy Cato E,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding på deres besøk hos oss.
Vi er så glad for å høre at dere hadde en god opplevelse med både mat, drikke og service. Vi ser fram til å ønske dere hjertelig velkommen tilbake senere.

Fortsatt god sommer!

Anmeldt 24. juli 2021

Lite blid og hyggelig betjening. Tok altfor lang tid før vi fikk bestilt det vi ønsket. Ble møtt med "huff, akk og ve" da de tok imot våre ønsker.

Takk, marita535

Hei Marita535,

Så leit å høre at dere hadde en slik opplevelse hos oss, det er absolutt ikke slik vi ønsker å fremstå. Takk for tilbakemeldingen, og skulle du ha behov for å komme i kontakt med oss send oss gjerne en epost: post@vertshusetroros.no. Vi tar med oss din tilbakemelding i jobben på å bli enda bedre!

Velkommen tilbake ved en senere anledning, vi håper vi ser dere igjen!

Anmeldt 24. juli 2021

Sur og grinete betjening, tok lang tid å få bestille. Ble satt til side for å vente fordi andre skulle få betale. Betjeningen uffet og akket seg over bestillinger. Uprofesjonelt.

Takk, nilsarnea

Hei Nilsarnea,

Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss. Det er leit å høre at dere ikke følte dere ivaretatt under deres besøk, slik skal det ikke være. Vi tar med oss dette i vår videre jobb ned å bli et godt og hyggelig sted å besøke. Dere er hjertelig velkommen tilbake, og skulle du ha behov for å komme i direkte kontakt med oss, send gjerne en epost til post@vertshusetroros.no.

Ønsker deg en fortsatt god sommer!

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Ukjente som vi var på Røros, forhåndsbestilte vi bord hos Vertshuset Røros. Før ankomst fikk vi god oppfølging via mail, og da vi kom ble vi mottatt av smilende og hyggelig personale.
Lokalene bar preg av gamle, gode tradisjoner i et varmt miljø.
Maten var smaksmessig av høy kvalitet, og vi lar bildene beskrive førsteinntrykket!
Hadde vi bare bodd på Røros......

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 52Drugis

Hei 52Drugis,

Tusen takk for en herlig tilbakemelding på deres opphold, det var koselig å høre! Vi er så glad for å høre at dere har følt dere godt fulgt opp og ivaretatt fra mail før dere kom, til dere dro. Hjertelig velkommen ved en senere anledning!

Fortsatt god sommer!

Anmeldt 8. juli 2021

Besøkte Vertshuset for å få oppleve god lokal mat slik de markedsfører. Valgte Reinsdyrkjøtt som sto på menyen. Bad om poteter, stekte eller bakte gjerne mandel da det er fjellpotet. Neida; fikk beskjed om at potet det fikk vi spise hjemme, her fantes det ikke poteter på kjøkkenet. OK, tenkte vi, da er det vel noe annet godt spiselig til kjøttet. Men nei, på tallerkenen lå det to små kjøttstykker og noe sopp og løk. Lite av alt. Ventet på at det skulle komme noe mere, men fikk kun 4 tørre brødskiver til. Kjøttet var dårlig stekt, og full av slerver, som tyggegummi. Sultne som vi var, tok vi kontakt med servitør som langt ifra beklaget verken maten eller servicen. Vi forlat restauranten like sultne og en erfaring rikere, aldri mere trappa opp til Vertshuset.

2  Takk, aager2021

Hei aager2021,

Takk for din tilbakemelding, veldig leit å høre at dere ikke har vært fornøyd med maten her hos oss. Vi beklager dette, og tar med oss tilbakemeldingen din i vårt videre arbeid med å bli bedre. Skulle du ha behov for å komme i direkte kontakt med oss kan du gjerne sende en mail direkte til oss: post@vertshusetroros.no.

Vi håper likevel dere kommer tilbake til oss for en enda bedre matopplevelse!

Reisende som så på Vertshuset Røros, så også på

Har du vært i Vertshuset Røros? Del dine erfaringer!