“Lunsj og kveldsbesøk”

Vurdert som nr. 4 av 30 Restauranter i Røros
Kjøkken: Norsk
God for: Forretningsmøter
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: Overnatt i koselige rom og leiligheter midt i hjertet av den vakre Bergstaden Røros. Nyt en bedre middag, en lettere rett eller noe godt i glasset hos oss. Vi har alle rettigheter. Fra Vertshuset Røros er det kort vei til spennende butikker, turområder, kunst og kultur. Med røtter tilbake til 1600-tallet byr Vertshuset Røros på 32 koselige hotellrom og 6 leiligheter midt i Røros sentrum. Vårt kjøkken byr på gourmetmåltider med utgangspunkt i gode lokale råvarer og mattradisjon. På Vertshuset Røros bor du i, og er omgitt av, historisk arkitektur. Men det gir likevel en helt tydelige følelse av å bo i en levende by, kun et steinkast unna den ikoniske røroskirken Bergstaden Ziir. Hos oss bor, spiser og drikker du godt – i omgivelser der historien kviskrer i veggene.
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Vi var tre innom på dagtid og spiste lunsj. Det ble servert spekemat. De som var på jobb var hyggelige og imøtekommende.

Stemningen var noe helt annet når vi kom tilbake på kvelden. Vi kunne ikke komme inn fordi de stengte om fire minutter. Allikevel fikk vi komme inn å bestille en runde. Vi var åtte stk. Merket fort at stemningen bak i kulissene tok seg opp. En av de ansatte var meget hissig på de andre fordi vi hadde sluppet inn. Etter ca 15 min ble det høylydt annonsert "vi stenger om tre minutter".

Personalet hadde tross alt sluppet oss inn og når de da i tillegg så uttrykkelig viser at vi er uønsket der.... å vise seg fra en slik side i en servicenæring er direkte uforskammet.

At de vil hjem er helt forståelig, men snakk til folk på en ordentlig måte.

Takk, anita h
Vertshuset Røros, Daglig leder på Vertshuset Røros, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

hei anita h,

Så hyggelig å høre at dere ble tatt godt i mot til lunsjen. Og opplevelsen om kvelden er vi svært lei oss for. Dette tar vi opp internt, og det skal selvsagt ikke skje. Tusen takk for din ærlige tilbakemelding, vi tar det med oss i jobben videre med å bli enda bedre.

Vi håper vi får ønske dere varmt velkommen tilbake senere.

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Ingen veganske alternativer på menyen, og kjøkkenet strakk seg ikke særlig langt for en tilpasset meny. Måtte betale 345 kroner for «Stekt hvit fisk» uten fisk, som da besto av stekt nykål og litt sellerirot. Ikke et fullverdig måltid. Spurte om å få laget en enkel forrett, men det var ikke mulig. Anbefaler å ringe på forhånd for å unngå samme opplevelse.

Takk, Henrik J
Global822823, Daglig leder på Vertshuset Røros, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2021

Hei Henrik J,

Takk for at du tok deg tid til å gi en tilbakemelding på ditt på besøk hos oss, det setter vi pris på. Vi tar dette med oss videre, og håper vi kan ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning, og at dere får en bedre middagsopplevelse hos oss.

Ønsker deg en fin dag!

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Et herlig kveld i hyggelige omgivelser.
Den beste matopplevelsen på flere år
Både mat, drikke og betjening var av 1. klasse

Takk, Roy Cato E
Vertshuset Røros, Daglig leder på Vertshuset Røros, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2021

Hei Roy Cato E,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding på deres besøk hos oss.
Vi er så glad for å høre at dere hadde en god opplevelse med både mat, drikke og service. Vi ser fram til å ønske dere hjertelig velkommen tilbake senere.

Fortsatt god sommer!

Anmeldt 24. juli 2021

Lite blid og hyggelig betjening. Tok altfor lang tid før vi fikk bestilt det vi ønsket. Ble møtt med "huff, akk og ve" da de tok imot våre ønsker.

Takk, marita535

Hei Marita535,

Så leit å høre at dere hadde en slik opplevelse hos oss, det er absolutt ikke slik vi ønsker å fremstå. Takk for tilbakemeldingen, og skulle du ha behov for å komme i kontakt med oss send oss gjerne en epost: post@vertshusetroros.no. Vi tar med oss din tilbakemelding i jobben på å bli enda bedre!

Velkommen tilbake ved en senere anledning, vi håper vi ser dere igjen!

Anmeldt 24. juli 2021

Sur og grinete betjening, tok lang tid å få bestille. Ble satt til side for å vente fordi andre skulle få betale. Betjeningen uffet og akket seg over bestillinger. Uprofesjonelt.

Takk, nilsarnea

Hei Nilsarnea,

Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss. Det er leit å høre at dere ikke følte dere ivaretatt under deres besøk, slik skal det ikke være. Vi tar med oss dette i vår videre jobb ned å bli et godt og hyggelig sted å besøke. Dere er hjertelig velkommen tilbake, og skulle du ha behov for å komme i direkte kontakt med oss, send gjerne en epost til post@vertshusetroros.no.

Ønsker deg en fortsatt god sommer!

Reisende som så på Vertshuset Røros, så også på

Har du vært i Vertshuset Røros? Del dine erfaringer!