“Fantastisk mat! Gjesten i fokus!”
Anmeldelse av Vertshuset Røros

Vertshuset Røros
Vurdert som nr. 4 av 30 Restauranter i Røros
Kjøkken: Norsk
God for: Forretningsmøter
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Overnatt i koselige rom og leiligheter midt i hjertet av den vakre Bergstaden Røros. Nyt en bedre middag, en lettere rett eller noe godt i glasset hos oss. Vi har alle rettigheter. Fra Vertshuset Røros er det kort vei til spennende butikker, turområder, kunst og kultur. Med røtter tilbake til 1600-tallet byr Vertshuset Røros på 32 koselige hotellrom og 6 leiligheter midt i Røros sentrum. Vårt kjøkken byr på gourmetmåltider med utgangspunkt i gode lokale råvarer og mattradisjon. På Vertshuset Røros bor du i, og er omgitt av, historisk arkitektur. Men det gir likevel en helt tydelige følelse av å bo i en levende by, kun et steinkast unna den ikoniske røroskirken Bergstaden Ziir. Hos oss bor, spiser og drikker du godt – i omgivelser der historien kviskrer i veggene.
Anmeldt 16. august 2021

Hadde med flokken - yngste 9 måneder eldste 76 år! Det ble en aldeles herlig middag. Min datterdatter som har diverse intoleransen for ulike ingredienser utbrøt «Dette var den beste middagen hun noen gang hadde spist etter at hun ble syk». Vi som fikk husets vanlige meny hadde nok samme opplevelsen. Helt herlig! I kommunikasjon med restauranten før middagen, møtte jeg noen som responderte og forsikret at de utfordringene bestefar så når det gjaldt å tilfredsstille alle ganene, skulle bli løst. Det gale sannelig også oppfylt til gangs! Trivelige lokaler og betjening som brydde seg om oss!

Takk, Stein B J
Vertshuset Røros, Daglig leder på Vertshuset Røros, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2021

Kjære Stein B J,

Tusen takk for en svært hyggelig tilbakemelding på deres kveld hos oss på Vertshuset Røros! Så godt å høre at barnebarnet med diverse intoleranser ble godt fornøyd med maten! Vi ønsker at alle skal få nyte et ordentlig godt måltid, selv om de har intoleranser og allergier som må tas hensyn til. Og det er godt å høre at resten av selskapet også var fornøyd med mat og service. Tusen takk for koselig besøk, og varmt velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Første gangen vi overnatter, leide rom/leilighet for famile på 4pers.
Koselig rom i 1 etg. I bygget til venstre i bakgården.
Perfekt beliggenhet, bare å tusle ut i hovedgaten, nære det meste.
Hyggelig betjenging, god service.
Her trivdes vi.
Kommer tilbake.

Takk, trondag
Vertshuset Røros, General Manager på Vertshuset Røros, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2021

Hei trondag,

Veldig koselig å høre at du og din familie hadde et fint opphold her hos oss.
Tusen takk for koselig besøk og hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Vi bestilte selskapsmeny med fantastisk god kveite til forrett, reinsdyr til hovedrett og jordbær til dessert. En veldig bra matopplevelse i fine omgivelser

Takk, mayb913
Vertshuset Røros, Daglig leder på Vertshuset Røros, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Hei mayb913,

Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding på deres opplevelse av Vertshuset Røros, og takk for fine bilder av maten, det var veldig koselig. Vi er så glad for å høre at dere hadde en god matopplevelse hos oss, og at dere likte omgivelsene. Vi ser fram til å ønske dere varmt velkommen tilbake ved en senere anleding!

Anmeldt 31. juli 2021

Spiste middag her. Betalte 800+kr for to hovedrett av rein. Fikk servert i underkant av 100gr kjøtt hver med minimalt tilbehør. Forlot lokalet så snart det lot seg gjøre, like sulten som da vi kom. Har aldri følt meg så ranet på en restaurant noen gang, samme hvor kortreist råvarene har vært.

Takk, solf99

Hei solf99,

Takk for din tilbakemelding. Så leit å høre at du ikke ble mett av måltidet. Ved en eventuell senere anledning er det bare å be om litt mer kjøtt og/eller tilbehør dersom du føler det blir for lite mat, det ordner vi selvsagt.

Velkommen tilbake ved en senere anledning!

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Vi var tre innom på dagtid og spiste lunsj. Det ble servert spekemat. De som var på jobb var hyggelige og imøtekommende.

Stemningen var noe helt annet når vi kom tilbake på kvelden. Vi kunne ikke komme inn fordi de stengte om fire minutter. Allikevel fikk vi komme inn å bestille en runde. Vi var åtte stk. Merket fort at stemningen bak i kulissene tok seg opp. En av de ansatte var meget hissig på de andre fordi vi hadde sluppet inn. Etter ca 15 min ble det høylydt annonsert "vi stenger om tre minutter".

Personalet hadde tross alt sluppet oss inn og når de da i tillegg så uttrykkelig viser at vi er uønsket der.... å vise seg fra en slik side i en servicenæring er direkte uforskammet.

At de vil hjem er helt forståelig, men snakk til folk på en ordentlig måte.

Takk, anita h

hei anita h,

Så hyggelig å høre at dere ble tatt godt i mot til lunsjen. Og opplevelsen om kvelden er vi svært lei oss for. Dette tar vi opp internt, og det skal selvsagt ikke skje. Tusen takk for din ærlige tilbakemelding, vi tar det med oss i jobben videre med å bli enda bedre.

Vi håper vi får ønske dere varmt velkommen tilbake senere.

Reisende som så på Vertshuset Røros, så også på

Har du vært i Vertshuset Røros? Del dine erfaringer!