“Alt var toppers”

Vurdert som nr. 4 av 30 Restauranter i Røros
Kjøkken: Norsk
God for: Forretningsmøter
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Overnatt i koselige rom og leiligheter midt i hjertet av den vakre Bergstaden Røros. Nyt en bedre middag, en lettere rett eller noe godt i glasset hos oss. Vi har alle rettigheter. Fra Vertshuset Røros er det kort vei til spennende butikker, turområder, kunst og kultur. Med røtter tilbake til 1600-tallet byr Vertshuset Røros på 32 koselige hotellrom og 6 leiligheter midt i Røros sentrum. Vårt kjøkken byr på gourmetmåltider med utgangspunkt i gode lokale råvarer og mattradisjon. På Vertshuset Røros bor du i, og er omgitt av, historisk arkitektur. Men det gir likevel en helt tydelige følelse av å bo i en levende by, kun et steinkast unna den ikoniske røroskirken Bergstaden Ziir. Hos oss bor, spiser og drikker du godt – i omgivelser der historien kviskrer i veggene.
Anmeldt 13. september 2021 via mobile enheter

V var to venninner på tur Vi bodde i leilighet nr 3. Det var helt supert med plass til 4 personer. Det var 2 soverom, bad, stue og en liten kjøkkenkrok. Helt toppers og kunnne ikke fått det bedre. Bedre en hotellrom og god frokost.Alle ansatte vat veldig hyggelig og service instilte.

Første kvelden kom vi sent så vi spists vi middag på vertshuset. Det angret vi ikke på. Maten vinen og desserten var utmerket. Servitøren var hyggelig og oppmerksom. Hun fortalte om maten og vinen. Tommel opp.

Vi hadde glemt en jakke i restauranten. Vipps så kom servitøren bankende på døren og leverte jakken. Det var topp service.

Dato for besøk: september 2021
Takk, 894hannes
Vertshuset Røros, Daglig leder på Vertshuset Røros, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. september 2021

Hei 894hannes,

så koselig å høre at dere hadde en så fin venninnetur til Røros! Veldig hyggelig at dere var så fornøyd med leiligheten, at frokosten falt i smak og at våre flinke ansatte tok godt vare på dere.

Takk for besøket og hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 11. september 2021

Tirsdag 31.08.2021 kl. 19 var vi et selskap på 16 pensjonister, som benket seg rundt et pent langbord på Vertshuset. Menyen var «Hvit fisk med grillet kål.» Da betjeningen kom med maten, var tallerknene dekket med et digert, halvt kålhode med svartbrente fliker, som til de grader dominerte synsinntrykket. Ved siden av all kålen lå det et lite stykke sei, og under den litt saus. «Hvit fisk med grillet kål» var i praksis «Fryktelig mye kål med knøttlite grå fisk», komponert med total mangel på smakfull design for å vekke appetitten, men tydeligvis med sans for stive priser! Et lite pluss var sausen; den var himmelsk, men den reddet ikke måltidet. Ærlig talt, det var en gedigen skuffelse, og alle returnerte tallerknene med nesten urørt kål. En hvilken som helst annen kokk ville skjønne, at så grå og kjedelig tallerken serverer man kun til folk som holder på å sulte i hjel. Jeg holdt på å avbestille middagen for neste dag…
Men da hadde jeg (på vegne av hele gruppen) bestilt reinsdyrfilét fra Stensaas, og DEN middagen skuffet ikke. Kjøttet var perfekt, og presentasjonen på tallerkenen var absolutt godkjent. Hadde Vertshuset benyttet en annen kokk onsdag 01.09.?

Dato for besøk: september 2021
Takk, TrondASan

Hei TrondASan,

Takk for din tilbakemelding, dette har blitt videreformidlet.
Veldig godt å høre at dere var så godt fornøyd med middag kveld nummer 2!

Velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 6. september 2021 via mobile enheter

Jeg hadde surret med bestillingen men personalet ordnet raskt opp med et rom til oss. Behagelige senger, god service og god mat

Takk, Tine B

Hei Tine B,

Så godt å høre at alt ble ordnet raskt opp, og at dere hadde et fint opphold her hos oss på Vertshuset Røros. Hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning!

Anmeldt 16. august 2021

Hadde med flokken - yngste 9 måneder eldste 76 år! Det ble en aldeles herlig middag. Min datterdatter som har diverse intoleransen for ulike ingredienser utbrøt «Dette var den beste middagen hun noen gang hadde spist etter at hun ble syk». Vi som fikk husets vanlige meny hadde nok samme opplevelsen. Helt herlig! I kommunikasjon med restauranten før middagen, møtte jeg noen som responderte og forsikret at de utfordringene bestefar så når det gjaldt å tilfredsstille alle ganene, skulle bli løst. Det gale sannelig også oppfylt til gangs! Trivelige lokaler og betjening som brydde seg om oss!

Takk, Stein B J
Vertshuset Røros, Daglig leder på Vertshuset Røros, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2021

Kjære Stein B J,

Tusen takk for en svært hyggelig tilbakemelding på deres kveld hos oss på Vertshuset Røros! Så godt å høre at barnebarnet med diverse intoleranser ble godt fornøyd med maten! Vi ønsker at alle skal få nyte et ordentlig godt måltid, selv om de har intoleranser og allergier som må tas hensyn til. Og det er godt å høre at resten av selskapet også var fornøyd med mat og service. Tusen takk for koselig besøk, og varmt velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Første gangen vi overnatter, leide rom/leilighet for famile på 4pers.
Koselig rom i 1 etg. I bygget til venstre i bakgården.
Perfekt beliggenhet, bare å tusle ut i hovedgaten, nære det meste.
Hyggelig betjenging, god service.
Her trivdes vi.
Kommer tilbake.

Takk, trondag
Vertshuset Røros, General Manager på Vertshuset Røros, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2021

Hei trondag,

Veldig koselig å høre at du og din familie hadde et fint opphold her hos oss.
Tusen takk for koselig besøk og hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Reisende som så på Vertshuset Røros, så også på

Har du vært i Vertshuset Røros? Del dine erfaringer!