“Snitsel”
Anmeldelse av Peder Hiort Mathus

Peder Hiort Mathus
Vurdert som nr. 20 av 31 Restauranter i Røros
Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Tragisk mat uten smak. Fikk en snitsel med 10 erter og 3 poteter og smør som ikke smakte noe! En gang og aldri mer

1  Takk, AlexanderM3250
Morgan P, Manager på Peder Hiort Mathus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. november 2018

Det var tråkigt att höra... Normalt får vi väldigt bra kommentarer på våra hemlagade schnitzlar. Är du i området så kom inom så skall vi kompensera dig så skall jag se vad som hänt.
Mvh John Morgan Pettersson
Restaurangchef

Anmeldt 31. oktober 2018

Hadde gleden av å nyte et aldeles utmerket måltid her i august sammen med venner fra Røros rehabeliterig. Indrefilet av rein var en positiv opplevelse vi gjerne gjentar
God mat. Koselig atmosfære. God service.

Takk, Scenic398123
Morgan P, Manager på Peder Hiort Mathus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. november 2018

Tusen tack för din kommentar och att du tog dig tid till oss. Det är väldigt motiverande för oss att höra att du är nöjd och hjärtligt välkommen tillbaka!
❤️
Mvh Morgan

Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Topp service. Ordnet med servering når Nilsenhjørnet sviktet. Fikk servert god vin med sjokolade og hyggelig betjening.

Takk, Anna Therese F
Morgan P, Manager på Peder Hiort Mathus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. oktober 2018

Tusen tack för tillbakamelding, det var bara hyggligt att kunna vara till hjälp

Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Spiste der med familien. Svært god hamburger!! Anbefales på det sterkeste. Betjeningen var svært opptatt og det tok litt tid æ få hjelp, men totalt sett verd besøket!

Takk, 203terjek
Morgan P, Manager på Peder Hiort Mathus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2018

Tusen tack för trevlig tillbakamelding! Vi har haft stor pågång från morgon till kväll denna helgen med stor handbolls cup i röros, vi försöker alltid vara så effektiva som möjligt men kan alltid bli bättre!

Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Kom innom med familien pga variert meny. Da vi hadde bestemt oss og skulle bestille fikk vi beskjed om at vi ikke kunne bestille pizza uten noe mer forklaring. Da vår yngste er ganske så bestemt ble det litt utfordrende å få henne til å villa ha noe annet. Etter mye frem og tilbake ble det klart at pasta carbonara var innafor, vi ba om å få bestille en halv porsjon (hun er 7 år) men fikk da beskjed om at det heller ikke er mulig, kun lov å bestille full porsjon. Da forlot vi restauranten. Kommer ikke tilbake med det første.

1  Takk, 86geirs
Morgan P, Manager på Peder Hiort Mathus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. oktober 2018

Beklagar detta. Det var handbolls cup i helgen och då har vi underhållet pizza buffén på hotellet från vår restaurant och som vi inte har haft kapacitet att baka våra hemlagade pizzor för båda så skulle det varit ett alternativt för våra gäster. Beklagar om inte det framgått. Vi har däremot en omfattande barnmeny att välga från. Tack för tillbakameldingen vi sätter stor pris på det.
Mvh Morgan

Reisende som så på Peder Hiort Mathus, så også på

Har du vært i Peder Hiort Mathus? Del dine erfaringer!