“Reindeer steak”
Anmeldelse av Peder Hiort Mathus

Peder Hiort Mathus
Vurdert som nr. 20 av 31 Restauranter i Røros
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Julen er avlyst, nissen har ikke lenger trekk-kraft på sleden, jeg åt Rudolf med salte poteter og stekte grønnsaker.
Det var nydelig.
Rudolf var en mør og smakfull fyr som jeg nøt til det fulle, etterfulgt av en veldig god dessert (panacotta)
De andre likte sine middager også, selvom de ikke spiste Rudolf.

1  Takk, 559thomasn

Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Tragisk mat uten smak. Fikk en snitsel med 10 erter og 3 poteter og smør som ikke smakte noe! En gang og aldri mer

1  Takk, AlexanderM3250
Morgan P, Manager på Peder Hiort Mathus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. november 2018

Det var tråkigt att höra... Normalt får vi väldigt bra kommentarer på våra hemlagade schnitzlar. Är du i området så kom inom så skall vi kompensera dig så skall jag se vad som hänt.
Mvh John Morgan Pettersson
Restaurangchef

Anmeldt 31. oktober 2018

Hadde gleden av å nyte et aldeles utmerket måltid her i august sammen med venner fra Røros rehabeliterig. Indrefilet av rein var en positiv opplevelse vi gjerne gjentar
God mat. Koselig atmosfære. God service.

Takk, Scenic398123
Morgan P, Manager på Peder Hiort Mathus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. november 2018

Tusen tack för din kommentar och att du tog dig tid till oss. Det är väldigt motiverande för oss att höra att du är nöjd och hjärtligt välkommen tillbaka!
❤️
Mvh Morgan

Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Topp service. Ordnet med servering når Nilsenhjørnet sviktet. Fikk servert god vin med sjokolade og hyggelig betjening.

Takk, Anna Therese F
Morgan P, Manager på Peder Hiort Mathus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. oktober 2018

Tusen tack för tillbakamelding, det var bara hyggligt att kunna vara till hjälp

Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Spiste der med familien. Svært god hamburger!! Anbefales på det sterkeste. Betjeningen var svært opptatt og det tok litt tid æ få hjelp, men totalt sett verd besøket!

Takk, 203terjek
Morgan P, Manager på Peder Hiort Mathus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2018

Tusen tack för trevlig tillbakamelding! Vi har haft stor pågång från morgon till kväll denna helgen med stor handbolls cup i röros, vi försöker alltid vara så effektiva som möjligt men kan alltid bli bättre!

Reisende som så på Peder Hiort Mathus, så også på

Har du vært i Peder Hiort Mathus? Del dine erfaringer!