“Koselig sted”
Anmeldelse av Peder Hiort Mathus

Peder Hiort Mathus
Vurdert som nr. 20 av 31 Restauranter i Røros
Anmeldt 3. januar 2019

Spiste middag her 1. Nyttårsdag . Pannestekt Ishavsrøye , nydelig tillaget og ikke minst maten var varm. Noe urutinert betjening , men hyggelig sted å spise allikevel.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Irene J
560morganp, Manager på Peder Hiort Mathus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. januar 2019

Tusen tack för det! Vi har nya servitörer som vi lär upp men de lär sig snabbt

Anmeldt 27. desember 2018

På Røros, i hjertet av matbyen så er det her lista ligger? Hvert her ganske mange ganger på de siste 11 ukene og kan virkelig ikke anbefale noe. Skuffende rett og slett.

1  Takk, Equtfuture
560morganp, Manager på Peder Hiort Mathus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. desember 2018

Det är svårt att svara på denna klagan som du inte nämner vad som var fel. Du säger du varit här ganska många gånger? Är det något som du inte varit nöjd med alla gånger eller bara i det sista? Mvh Morgan

Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Julemarkedet i Røros og her fikk vi spise uten bordbestilling( noe min. i kø må forventes). Smekk full restaurant, likevel ikke noe å utsette på mat eller service. Anbefaler viltgryte.

Takk, GrandTour724272
Morgan P, Manager på Peder Hiort Mathus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. desember 2018

Tusen tack för det, det var en otrolig helg. Välkommen tillbaka

Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Julen er avlyst, nissen har ikke lenger trekk-kraft på sleden, jeg åt Rudolf med salte poteter og stekte grønnsaker.
Det var nydelig.
Rudolf var en mør og smakfull fyr som jeg nøt til det fulle, etterfulgt av en veldig god dessert (panacotta)
De andre likte sine middager også, selvom de ikke spiste Rudolf.

1  Takk, 559thomasn
Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Tragisk mat uten smak. Fikk en snitsel med 10 erter og 3 poteter og smør som ikke smakte noe! En gang og aldri mer

1  Takk, AlexanderM3250
Morgan P, Manager på Peder Hiort Mathus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. november 2018

Det var tråkigt att höra... Normalt får vi väldigt bra kommentarer på våra hemlagade schnitzlar. Är du i området så kom inom så skall vi kompensera dig så skall jag se vad som hänt.
Mvh John Morgan Pettersson
Restaurangchef

Reisende som så på Peder Hiort Mathus, så også på

Har du vært i Peder Hiort Mathus? Del dine erfaringer!