“Elendig!”
Anmeldelse av Peder Hiort Mathus

Peder Hiort Mathus
Vurdert som nr. 12 av 38 Restauranter i Røros
Anmeldt 7. september 2019 via mobile enheter

Vi var en storfamilie som gikk innom for lunsj midt på en lørdag. Kl 1300. En mann bak disken og en stakkar på kjøkkenet. Det gikk altså 1(!!) time før drikken kom på bordet og 1 1/2 time før vi fikk maten. En pizza ble også avglemt. Pizzaen vår var ikke gjennomstekt heller.. Aldri mer!!!

Dato for besøk: september 2019
2  Takk, Einarson

Anmeldt 11. august 2019

Dette stedet er vel vært et besøk god mat og hyggelige ansatte så dette stedet er et must hvis du er på Røros

Takk, mobirek
Anmeldt 27. juli 2019

Hadde med oss danske gjester og gledet oss til en hyggelig kveld. Vi satt i 20 minutter før servitøren kom. Vi ønsket grillbuffet og han sa da « et lite øyeblikk» . Han kom tilbake etter ca 10 min og fortalte at de var gått tom for gass !!!
Vi bestille da annet og spise og det var dessverre under enhver kritikk. De glemte en rett , tagliatelle hadde ligget delvis over vannet , ikke indrefilet der det skulle være det osv osv..idet hele tatt .. veldig dårlig dag på Peder Hiort.

1  Takk, Annelise B
Anmeldt 24. juli 2019 via mobile enheter

Når en må vente 1 1/2 time og få seg en burger så er det noe helt galt. Måtte i tillegg vente en 1/2 time for å få en øl for dem påsto det var så mye trøkk på kjøkkenet !!!! Servitørene sprang rundt og gjorde så godt dem kunne, men kjøkkenet og ledelsen her må se på hva dem egentelig driver med. Mitt siste besøk på dette stedet. Får 2 stjerner pga at servitørene prøvde så godt dem kunne. Ellers så hadde det blitt 1.

Takk, johngI1327IX
Anmeldt 23. juli 2019

Koselig restaurant , god mat og greie priser. Ansatte bør kunne snakke norsk, og det var litt mye løping frem og tilbake av de ansatte da de skulle servere.

Takk, Familieoghund

Reisende som så på Peder Hiort Mathus, så også på

Røros, Sør-Trøndelag

Har du vært i Peder Hiort Mathus? Del dine erfaringer!