“God pizza”
Anmeldelse av Peder Hiort Mathus

Peder Hiort Mathus
Vurdert som nr. 15 av 29 Restauranter i Røros
Anmeldt 11. juli 2020

Travel fredag for servitørene og kjøkkenet med de får godkjent fast pizzaen kom før forretten og måtte sendes tilbake. En kommentar på størrelsen på chevre salaten som hovedrett for 195kr, den er ikke stor nok for å kunne kalles en hovedrett; noen få små rødbetsbiter, gjerrig med salat også, ostemengden var vel nesten ok, ingen brød ble servert. Heldige som tok den til delt forrett ellers hadde en fått gå sulten derifra.

1  Takk, sarikirsia

Anmeldt 6. juli 2020

Maten var ikke bra. Bakt potet var kald ved servering og ble sendt ut på kjøkkenet igjen. Da den kom inn igjen, var den fortsatt kald. Kjøttet var seigt, nærmest uspiselig

1  Takk, 184mettek
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Vi spiste medium stekt reinsdyrbiff med godt tilbehør. Biffen var både mør og passe stekt. Vi hadde bestilt bord og det anbefales på en lørdag kveld i ferien. Koselige lokaler med en varm og god atmosfære.

2  Takk, Ann_ChristinP_13
angrisah, General Manager på Peder Hiort Mathus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. juli 2020

Tusen takk . Vi skal fortsette med det.

Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat i et uformelt miljø. Vi valgte reinsdyrbiff med en utmerket anbefalt vin til. Personalet var svært servicevennlig og hyggelig. Anbefales!

Takk, wofw
angrisah, General Manager på Peder Hiort Mathus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juli 2020

Tusen takk. Vi skal fortsette med det.

Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Jeg må være ærlig å si at den ikke levde helt opp til forventningene. God service og god atmosfære, men det var bare maten det sto på. Jeg hadde glutenfri pizza, den bunnen var ikke helt færdig stekt for å si det son. Og de som tok "hvete-pizza" var heller ikke 100% fornøyd. De som tok kjøttretter var helder ikke storfornøyde. Men i forhold til at vi bodde på hotellet ved siden av, så gikk det bare akkurat greit å dra på denne restauranten. Anbefaler heller Schanche bua noen meter bortenfor. Men igjen... pågrunn av servicen og atmosfæren sier jeg meg fornøyd med denne restauranten.

Takk, KarstenNorway

Tusen takk for tilbakemelding. Vi skal forbedre oss.

Reisende som så på Peder Hiort Mathus, så også på

Har du vært i Peder Hiort Mathus? Del dine erfaringer!