“Positiv opplevelse”
Anmeldelse av Peder Hiort Mathus

Peder Hiort Mathus
Vurdert som nr. 14 av 30 Restauranter i Røros
Anmeldt 13. juli 2020

Veldig hyggelig og behjelpelig «svensk» kelner. God hjelp til vinvalg, smakfull mat og lun atmosfære. Travel kveld, men vi fikk god oppmærksomhet hele kvelden.

1  Takk, R-gisvol

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelige kelnere, men elendig mat. Kokken hadde erstattet pepperrotkrem til gravet reinsdyr med aioli! Middagspølse med chilisaus var en dårlig kombinasjon. Ølen smakte godt.

3  Takk, aneheibergs
Anmeldt 12. juli 2020

Dårlig service. Uinteresserte kelnere. Vi valgte å droppe mat og kun drikke opp det vi hadde bestilt. Ølen vi fikk servert var i tillegg romtemperert.
Gikk til Kaffestuggu og fikk veldig god service.

2  Takk, PerK496
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Helt gjennomsnittlig mat. Smakte greit, men dårlig service. Tok laaaaang tid å få mat. Forretten med gravet reinsdyr var bra.

1  Takk, Mkhovde
Anmeldt 11. juli 2020

Travel fredag for servitørene og kjøkkenet med de får godkjent fast pizzaen kom før forretten og måtte sendes tilbake. En kommentar på størrelsen på chevre salaten som hovedrett for 195kr, den er ikke stor nok for å kunne kalles en hovedrett; noen få små rødbetsbiter, gjerrig med salat også, ostemengden var vel nesten ok, ingen brød ble servert. Heldige som tok den til delt forrett ellers hadde en fått gå sulten derifra.

1  Takk, sarikirsia

Reisende som så på Peder Hiort Mathus, så også på

Har du vært i Peder Hiort Mathus? Del dine erfaringer!