“Dessverre ingen god opplevelse. Dessertene uspiselige.”
Anmeldelse av Peder Hiort Mathus

Peder Hiort Mathus
Vurdert som nr. 18 av 30 Restauranter i Røros
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Hovedretter helt greie, men alt kjøtt var totalt gjennomstekt. Trist og brunt.

MEN, desserten var en total fiasko. Crema Catalana var totalt feil konsistens; veldig kornete. Opplevelsen ble ødelagt av det.

Panna Cotta med brunost og multer var dessverre uspiselig. Konsistens var «ugjennomtrengelig», det var er stivnet lag på toppen og både smak og lukt var forferdelig. Der både luktet og smakte sur/gammel melk. Til og med servitøren reagerte på det, men var ikke villig til å bytte. Dessverre er dette ikke et spisested vi vil anbefale etter dette.

Takk, Roger W

Anmeldt 14. juli 2021

God service , god burger men vi spurte om pizzabunnen var hjemmelaget eller ferdigbunn og servitør, som ikke visste , sjekket med kjøkkenet og fikk beskjed om at den var hjemmelaget. Vi gikk servert pappbunn som absolutt er en industribunn.. Styr unna pizza

Takk, annesofieg2021
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Deilig uteservering på enkle trebord og benker.
Bestilling via app virker raskt og greit.
Ingen munnbind eller spriting av bord mellom gjestene. Ketsjup og sennep ble flyttet fra bord til bord.
Reinbiff og tournedos var helt ok.

2  Takk, QExcellent
Anmeldt 11. juli 2021

Vi var her i fjor vinter (2020) og fikk veldig bra mat. Var igjen innom Røros og tenkte det var et trygt valg men bommet dessverre fullstendig der. Må helt klart ha fått ny kokk for det greiene vi fikk var bare dårlig.

Dønn gjennomstek burger (ba om medium) med enkel salat. Tørt brød der de hadde sølt saus "all over". Grei frites trekker opp fra strykkarakter.
Greit kjøtt (biff) men samme triste tilbehør som til hamburgeren.

Servicen var grei, de gjorde så godt de kunne men glemte mye og var tilbake flere ganger med spørsmål om hva vi skulle ha samt hvordan det skulle være stekt. Drikke ble glemt et par ganger men de ordnet det når vi gjentok bestillingen.

Egentlig helt utrolig hvor fort et sted kan forfalle. Like utrolig at det var helt fullt en dag tidlig juni:-(

Takk, LasseS_11
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Ok, men standard pizza. Tournedos var god og litt artig med sauce Diane - en sjeldenhet på menyer. Dessverre en totalt uspiselig risotto. Virkelig elendig og utrolig dårlig av et profesjonelt kjøkken.

Takk, Discover11627793970

Reisende som så på Peder Hiort Mathus, så også på

Har du vært i Peder Hiort Mathus? Del dine erfaringer!