“Maten var ikke som forventet”
Anmeldelse av Peder Hiort Mathus

Peder Hiort Mathus
Vurdert som nr. 19 av 30 Restauranter i Røros
Anmeldt 7. august 2021

Indrefilleen var tørr, lite grønnsaker og chipsen var stekt for mye. Kommer ikke til å dra dit neste gang jeg skal Røros.

1  Takk, 996beatei

Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

God service i forkant, vi var et reisefølge på 10pers. Så de ordnet bord til oss.
Koselige lokale, med muligheten både for bord bestilling eller via tlf i disse tider.
Rask service når vi kom inn, fikk bestilt drikke, men tok litt tid fra vi kom til vi fikk bestilt mat. Men servitørene var meget hyggelig og service innstilte.
Vi bestilte biff tartar, reinsdyr biff, ytrefilet, pizza 2 typer og multe panacotta med brunost.
Drikke perlene rabarbra drikk, Røros øl, sprite, juice og kaffe.
Hadde forventet medium når man bestiller det, tilbehør ytrefilet, kunne vært mye bedre, pizza barna elsket den, ikke vi voksne.
Men totalt sett, god mat.
Dette er en plass du kan forvente god mat og god service.

Takk, trondag
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Basic servering burde være i mål i 2021. Dette er for dårlig. Mat var til en 4-er men når du ikke får vin før du har spist opp, og vennen din får maten når alle er ferdige blir dette rett og slett for dumt.
Det virker som de ansatte bare gir f....

Takk, Andrè J
Anmeldt 29. juli 2021

Bestilte 3 hovedretter, reinsdyr og kalv, til ca a 350kr. Alle var veldig små samt tørr og overstekt. Enda man kunne velge mellom 5 ulike stekegrader. Klagde og fikk en grei burger, men langt fra det vi betalte for. Skulle få dessert som plaster men den kom aldri. Drikken kom fort.

Takk, Janniche123
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Vi stakk innom for en pizza og litt å drikke. Drikken kom raskt på bordet og vi var fornøyd så langt. Pilsen var lunken, men vi tenkte ok. Etter ca 30 min gikk en av oss inn å spurte vi etter pizza’n. Der opplevde jeg full kaos bak disken. Vår bestilling hadde de ikke kontroll på og flere kom opp og var misfornøyd med feil servering og ingen servering. Etter en stund fikk vi pengene tilbake og gikk sulten til et annet sted.
Maten er sikkert ok, men få kontroll på bestillinger og servering.
Skal du spise her - ta deg god tid og vær sikker på at de har fått riktig bestilling.

Takk, HPOlsen

Reisende som så på Peder Hiort Mathus, så også på

Har du vært i Peder Hiort Mathus? Del dine erfaringer!