“God mat.”
Anmeldelse av Peder Hiort Mathus

Peder Hiort Mathus
Vurdert som nr. 20 av 30 Restauranter i Røros
Anmeldt 22. august 2021

Mørt og fint kjøtt. Men i såpass høy prisklasse at det er egentlig en selvfølge. Bestilte ved bruk av app og veldig raskt.

Takk, torb52

Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Vi fikk servert både mat og drikke på kort tid. Så langt OK. Men når maten kom på bordet kom den største skuffelsen. Pizzaen hadde dårlig bunn, virket som papp. Bordet var seigt av gammelt såpe og totalinntrykket av stedet holder ikke mål

Takk, SteinO72
Anmeldt 7. august 2021

Indrefilleen var tørr, lite grønnsaker og chipsen var stekt for mye. Kommer ikke til å dra dit neste gang jeg skal Røros.

1  Takk, 996beatei
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

God service i forkant, vi var et reisefølge på 10pers. Så de ordnet bord til oss.
Koselige lokale, med muligheten både for bord bestilling eller via tlf i disse tider.
Rask service når vi kom inn, fikk bestilt drikke, men tok litt tid fra vi kom til vi fikk bestilt mat. Men servitørene var meget hyggelig og service innstilte.
Vi bestilte biff tartar, reinsdyr biff, ytrefilet, pizza 2 typer og multe panacotta med brunost.
Drikke perlene rabarbra drikk, Røros øl, sprite, juice og kaffe.
Hadde forventet medium når man bestiller det, tilbehør ytrefilet, kunne vært mye bedre, pizza barna elsket den, ikke vi voksne.
Men totalt sett, god mat.
Dette er en plass du kan forvente god mat og god service.

Takk, trondag
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Basic servering burde være i mål i 2021. Dette er for dårlig. Mat var til en 4-er men når du ikke får vin før du har spist opp, og vennen din får maten når alle er ferdige blir dette rett og slett for dumt.
Det virker som de ansatte bare gir f....

Takk, Andrè J

Reisende som så på Peder Hiort Mathus, så også på

Har du vært i Peder Hiort Mathus? Del dine erfaringer!