“Flott sted”
Anmeldelse av Peder Hiort Mathus

Peder Hiort Mathus
Vurdert som nr. 20 av 30 Restauranter i Røros
Anmeldt 13. september 2021 via mobile enheter

Superflott service av en ansatt. Supergod mat og god vin. Spiste torsk til middag og anbefales. Intimt og koselig spisested. Kan ambefales

Dato for besøk: september 2021
Takk, 894hannes

Anmeldt 1. september 2021 via mobile enheter

Hyggelige servitører, men maten kunne klart vært bedre. Vi bestilte en av husets spesialiteter, reinsdyrburger, tilbehør pommes, løkringer, syltet løk og rømme-tyttebær. Burgeren var kompakt og veldig salt, pommes og hamburgerbrød lunkent. Vinen var priset med 4gangen, i overkant, spør du meg. Bedre kvalitet på maten hadde ikke behøvd å koste mer.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, AGPeders
Anmeldt 22. august 2021

Mørt og fint kjøtt. Men i såpass høy prisklasse at det er egentlig en selvfølge. Bestilte ved bruk av app og veldig raskt.

Takk, torb52
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Vi fikk servert både mat og drikke på kort tid. Så langt OK. Men når maten kom på bordet kom den største skuffelsen. Pizzaen hadde dårlig bunn, virket som papp. Bordet var seigt av gammelt såpe og totalinntrykket av stedet holder ikke mål

Takk, SteinO72
Anmeldt 7. august 2021

Indrefilleen var tørr, lite grønnsaker og chipsen var stekt for mye. Kommer ikke til å dra dit neste gang jeg skal Røros.

1  Takk, 996beatei

Reisende som så på Peder Hiort Mathus, så også på

Har du vært i Peder Hiort Mathus? Del dine erfaringer!