“Peder Hjort”
Anmeldelse av Peder Hiort Mathus

Peder Hiort Mathus
Vurdert som nr. 20 av 30 Restauranter i Røros
Anmeldt 7. juli 2023 via mobile enheter

Fikk servert seig snitzel og halv seig biff. Iskald gulrotstuing. Alt i alt ikke bra. MEN…. Den første servitøren bare lo. Men neste servitør reagerte. Han syntes det var veldig leit. Vi fikk derfor: gratis dessert. Hver vår øl og vin. Og da var alt mye bedre. Vi sitter igjen med at det er bra at det reageres. Og vi kommer kanskje igjen. Ps vi har vært på Rørosbesøk i ca 20 år og innom her hver gang. Aldri opplevd så dårlig mat. Men alt ble rettet opp med god service fra kelner nr 2 👍

Dato for besøk: juni 2023
Takk, ninagE148TR

Anmeldt 6. juli 2023 via mobile enheter

Vi ble mottatt av en hyggelig servitør og fikk et koselig bord. Drikke kom raskt på bordet, og vinprisene er helt ok. Vi bestilte lasagne som var lite god. Pizzaene var betraktelig bedre-særlig Bergstaden special. Dessert og kaffe ble inntatt et annet sted.

Dato for besøk: juli 2023
Takk, Struksnaes
Anmeldt 24. juni 2023

Tidenes verste opplevelse!!! Bestilt bord to uker i forveien og har ankommet restauranten når vi får beskjed om at de har stengt halve menyen på grunn av bestillinger på takeaway. Så sånn behandles gjester på Peder Hiort.

Dato for besøk: juni 2023
Takk, Kristin L
Anmeldt 27. februar 2023

Har vært mange ganger for å spise på Peder Hjort Mathus,og vært godt fornøyd.
Vi tok turen dit på fredagen i Rørosmartnan sammen med et vennepar for og spise middag.Vi valgte saltkjøtt som virket fristende,men det ble desverre en dårlig opplevelse.Har aldri smakt noe så elendig saltkjøttmåltid.Det var nesten ikke stappe på fatet,de små kjøttskivene som var der var seige og usmakelig.Snakket med servitøren om dette,Han skulle si fra til kokken,men kunne heller tilbudt oss en ny rett.
Det ble ikke noen god opplevelse for våre venner som var der for første gang.

Dato for besøk: november 2022
Takk, 73_yvindb
Anmeldt 22. februar 2023

Vi bestilte bord på forhånd, men fikk raskt beskjed om at bordet var reservert til noen andre etter oss, slik at vi ikke kunne sitte så lenge vi ønsket. Vi bestilte entrecote, pizza, saltkjøtt og reinsdyrburger. Den ene entrecoten var helt rå og kald, kunden hadde bestilt medium rare. De to andre entrecotene skulle være medium, men ble servert gjennomstekt og seig å tygge. Alt tilbehør var kaldt. Burgeren ble bestilt uten tomat og sylteagurk, men maten ble servert med dette på. Pizzaen var bestilt i stor størrelse da kunden var veldig sulten, damen som serverte spurte hvor mange tallerkener kunden trengte, kunden svarte at den bare var til han - dette ble han såret av. Saltkjøttet var greit, men veldig kjedelig, tørt og grått. Når det kommer til drikke så bestilte vi cola og cola zero, dette ble servert feil og vi sa ifra til servitøren. Servitøren brukte lang tid (igjen) før han kom ned og spurte om vi ikke tullet før han ga oss riktig drikke. Alt i alt en dårlig restaurant opplevelse, anbefales ikke ;)

Dato for besøk: februar 2023
Takk, Emilekeberg

Reisende som så på Peder Hiort Mathus, så også på

Har du vært i Peder Hiort Mathus? Del dine erfaringer!