FindHotel
StayForLong
Anmeldt 10. oktober 2019 via mobile enheter

Vi ankom sent mandag kveld og fikk utlevert nøkler gjennom en luke med kode. Veldig greit. Huset passet oss veldig fint. To soverom, enkelt kjøkken og en liten stue. Onsdag fikk vi prøvd badeland. Veldig kjekt for barna.

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, Shauri82
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Årets tur med barna skulle bli dansk. Legoland og en uke i dansk feriehus.
Mitt tips er å søke litt unna Billund og Legoland. Da justeres prisene ned til levelig nivå, men uten at kvaliteten daler ned.
Seawest leverer et bra badeland, lokal butikk og restauranter i feriesenteret. Husene/leilighetene er privateide og inne i dette lille samfunnet, har man sitt private hus/leilighet.
Topp standard og rent/pent og imøtekommende ved ankomst. Anbefales på det sterkeste.
Nørre Nebel ligger kun 5 min unna og gir deg en skikkelig smak av Danmark . Og ca 1 time kjøretid til Legoland er overkommelig.

Terningkast 6

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Thor S
Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Vår familie på fem, med tre barn i alderen 4,8 og 10 år har de siste 10 årene vært på diverse feriesteder i Danmark. Blandt annet flere av Landal sine feriesentere. I år er første gang vi bor i Landal Seawest.

Meget bra feriesenter syntes vi. Bor i hus 4+2 som vi syntes har en super løsning i forhold til størrelse. Rent og pent i huset.

Fine lekeplasser både inne og ute, badminton-bane, stort rent og fint badeland, men veldig mye folk! Vi har brukt vannskliene mye :-)
Synd det ikke ble laget et svømmebasseng den gang senteret ble bygget.

«Moderne» bowlingbane og spillehall er også brukt flere ganger.

Det eneste vi er misfornøyd med er buffè-resturanten oppe i tredje-etasje. Skikkelig misfornøyd også!
Makan til dårlig buffè. Nesten en skam for amerikanere å kalle dette for amerikansk buffè!
Det var dårlig pulled pork servert i en paiform, ihjelstekt puck av en hamburger, ingen salater og dispenserbrus servert i bittesmå melkeglass. Vi var sultne og sure etter å ha betalt for denne dårlige og dyre buffèen.

Takk, Morts83
Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Vi bodde en uke på Landal Seawest, to voksne og to barn. Barna koste seg i badeland, på lekeplassene ute og med aktiviteter som skattejakt og emoji-disko.

Det er også grei kjøreavstand til attraksjoner som Legoland.

Maten i buffetrestauranten er god, men styr unna pizzarestauranten. Her er det dyre og dårlige pizzaer og ikke spesielt god service.

2  Takk, KjerstiRH
Anmeldt 18. juli 2018

Greit familiesenter med lekeplass for store og små. Kjempekjekt badeland. Lielighetene er forholdsvis nye. Det var ikke slitasje der vi var.
Skal du spise i restauranten må du ha god tid, og maten er ikke alltid like varm

1  Takk, Mikkamor