Anmeldt 14. juli 2019

Fantastisk service i hjemmekoselig atmosfære. Eier var over snittet service minded meget positivt opphold i en liten Dansk dorf selv om vi kom etter klokken 22.00 om kvelden. Vi fikk låne spiserommet og kunne varme opp litt middagsrester

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Fearless85939
Anmeldt 8. juli 2015

Dato for oppholdet: juli 2015
Anmeldt 22. oktober 2019

Romtips: vær. 5 hvis der bare skal overnattes, lejl. 10 overnatning afslapning ferie bruge lejl. begge til billige penge
Dato for oppholdet: september 2019
Anmeldt 22. mai 2019 via mobile enheter