“Nordmenn ikke velkomne”
Anmeldelse av Aaroegard Cafe

Aaroegard Cafe
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Aaro
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Det sto ingenting om at man måtte reservere/forhåndsbestille på dagtid, kun om aftenen, men som Nordmenn ble vi afvist. Merkelig

1  Takk, lindaophelias

Anmeldt 8. august 2017

Vi var en familie med 5 voksne, og 2 store barn. Vi hadde sykler med, og syklet rundt på fantastiske Årø. Vi besøkte Årøgård Cafe 2 ganger under vårt ferieopphold i Danmark. Vi ble møtt med en svært hyggelig eier, og koselig betjening. Maten var veldig god, og jeg vil spesielt anbefale eggekake, som jeg syntes var fantastisk deilig. På baksiden av bygget er det en herlig terrasse, med levegg mot vinden. Vi kommer garantert tilbake.
Takk for oss for denne gang :)

Dato for besøk: juli 2017
1  Takk, Lena Irene T
Anmeldt 1 uke siden via mobile enheter

Dato for besøk: august 2022
Anmeldt 3 uker siden

Dato for besøk: juli 2022
Anmeldt 17. april 2022

Dato for besøk: april 2022

Har du vært i Aaroegard Cafe? Del dine erfaringer!