“Veldig god mat, store porsjoner,”
Anmeldelse av Riverside Voersaa

Riverside Voersaa
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Voersaa
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Veldig god mat, store porsjoner, mye mat for pengene. Koselig plassering med elven. Vel verd et besøk.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Wenchehaaverstein

Anmeldt 19. juli 2019 via mobile enheter

Vi overnattet og spiste her i to døgn. Hyggelig og oppmerksomt vertskap, som driver stedet i tredje generasjon. Forteller gjerne om både hagens blomster, fugler, fisk og historie. God mat og pizza. Særlig deilig etter at de mange tilreisende har forlatt.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, KingKEB
Anmeldt 7. september 2018

Vi var en større gruppe venner som benyttet oss av stedets tilbud med Kanotur. Vi ble kjørt et stykke oppover elven, og padlet så tilbake til restauranten, der vi hadde avtalt at vi skulle ha pizza an mass. Så stenovnen var klar til når vi ankom. God øl og vin etter egne ønsker, og herlig pizza rett fra ovnen som du ser om du sitter ute og spiser. Her kan nok både par, venner og familier trives.

Dato for besøk: august 2018
2  Takk, Dinosauritz
Anmeldt 5 dager siden via mobile enheter

Anmeldt 2 uker siden

Har du vært i Riverside Voersaa? Del dine erfaringer!