Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

Vakkert sted med historisk sus, nydelige vafler og kaffe.
Mye annet godt på menyen som vi skal prøve en annen gang. Muligheter for overnatting også. Anbefales et besøk om du er i området. Evt en omvisning på området. Vinkjelleren er spesiell og har egne arrangemang. Veldig velholdt og flott plass.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Mona Sissel K
Anmeldt 11. juli 2018 via mobile enheter

Idyllisk sted, som ligner den flotteste herregård.
Vakre bygninger, så det er mye fint å se på. Anbefales.
Vi overnattet med campingvogn, svært billig, 250kr inkl. Strøm pr natt.
Rent og fint på wc. Gratis dusj, noe vi ikke har opplevd tidligere.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, fruschivas
Anmeldt 18. april 2018 via mobile enheter

Vi var alene som gjester og fikk dagfersk torsk og koselig frokost . Familiedrevet . Datter av innehaver orienterte oss om det meste og servet oss skikkelig . Her må vi tilbake !! Fascinerende historie . Seilskutene fra Trondheim anløp dette stedet fast . Her er vinkjeller , boblebad og uteservering . Anbefales !

Dato for oppholdet: april 2018
1  Takk, Pisi
Anmeldt 15. august 2017 via mobile enheter

Styr unna. Vi stoppet her for å spise litt på vei til flyplassen.

Trist mat i spektakulære omgivelser. De aller billigste lakerekene fra first price deiset ut på det aller kjipeste kneippbrødet fra Rema.

Lokalet er flott, omgivelsene er spektakulære og uteområdet er velstelt.

Tenk hva dette stedet kunne vært!

Dato for oppholdet: august 2017
2  Takk, EivindHS
Anmeldt 23. juli 2017 via mobile enheter

Stoppet for å spise litt på vei til flyplassen. Vi kunne ikke få mat da det "bare" var en time til de stengte.
Den buffeten de hadde så heller ikke veldig innbydende ut. Tragisk at det er dette vi viser våre turister.

Dato for oppholdet: juli 2017
2  Takk, 836elisabethk