“Koselig plass ”
Anmeldelse av Kystpikene café

Kystpikene café
Vurdert som nr. 3 av 11 Restauranter i Brekstad
Anmeldt 26. januar 2019 via mobile enheter

Intim og koselig plass, med veldig flink betjening.
Veldig god mat, morsom innredning.
Uteplassen er fin.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Lise-pia

Anmeldt 20. september 2018 via mobile enheter

Maten er god. Men de ansatte virker urutinerte . Har ikke kontroll på maten og hvordan kaffen skal lages.
Også veldig støyete når barna til de ansatte kommer fra skolen og bruker cafeen som «hang out»

Takk, Anundsen
Anmeldt 19. september 2018 via mobile enheter

Absolutt god mat, og veldig glad for at vi har et slikt sted her oppe. Vært innom to ganger før og snudd i døren pga av inntrykket jeg har fått når jeg kom inn. Tenkte å gi det en ny sjanse.

Hele besøket var en god opplevelse helt til alle barna til de to ansatte kom inn etter skolen. 1 sto å sleiket på ruten (mor såg det og gjorde ikke noe med det), 3 av de var bak kassen/på kjøkkenet (ren sone) og fant seg mat og diskuterte private ting. 2 av de kom valsende inn og brukte god utestemme inne på det lille lokalet. Sjefen satt ved et bord å spiste ilag med ungene sine, og den andre ansatte gikk ut for å lufte hunden sin og røyke, i forkle og klær hun lager mat/ ekspediterer kunder i... Dumt egentlig, for dette er en plass med mye potensiale. Hadde bare de ansatte vært litt mer serviceminded og tenkt litt lenger... men som sagt, god mat da!

Takk, Ida R
Anmeldt 9. juni 2018 via mobile enheter

Sjarmerende sted, hvor to hyggelige damer serverte en sjeldent god lunsj og utsøkt kaffe. En god opplevelse

Dato for besøk: juni 2018
Takk, gorildb
Anmeldt 4. november 2017 via mobile enheter

Kaffebesøk med familien. Kidza var stor fornøyd med is og kakao. Vi voksne var kjempe fornøyd med kaffe, blåbærpai og is.

Dato for besøk: november 2017
1  Takk, andr_w450

Reisende som så på Kystpikene café, så også på

Har du vært i Kystpikene café? Del dine erfaringer!