TripAdvisor
Brekstad
Publiser
Innboks
Søk

“Ikke noe mer enn greit”
Anmeldelse av Kystpikene café

Kystpikene café
Vurdert som nr. 3 av 9 Restauranter i Brekstad
Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

Lokalet gir bra første inntrykk , koselig lite hus med originalt interiør. Men der stopper det meste... Vi kommer inn, stille og rolig, ingen i kassa. Ingen møter oss, og vi må finne menyen selv. Etterhvert finner vi ut at de som jobber der, sitter selv og spiser mat- og kommer først når vi venter ved disken. Vi bestiller mat, og maten kommer etter ei stund. Helt grei mat, ikke preget av noe som er veldig hjemmelaget. Tror nok at dette er mer plassen for å ta en kopp kaffe.
Lokalet er hyggelig, men ingen kundeservice og gjennomsnittlig mat- gjør at dette dessverre var første og siste gang.
Denne plassen har så mye mer potensial, så håper at de greier å utnytte dette.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Lid79

Anmeldt 25. juli 2019

God mat og herlig stemning. Vennlig og serviceinnstilt personale. Smilende og tilstedeværende. God mat.

Takk, gr0berg
Anmeldt 20. juli 2019 via mobile enheter

Vi kom for å ta en liten kaffepause,men da vi kom inn for å kjøpe kaffe,så fikk vi se blåbærpaien!!Vi tok da selvfølgelig kaffe og blåbærpai m isÅ ja kan ikke annet enn å anbefale det☕️
Vi la også merke til at her var det også veldig koselig med...frokost,lunch,et kake stykke eller en kopp kaffe så ble dagen uansett hyggelig

Takk, 196lisek
Anmeldt 13. juli 2019

Det var et uforglemmelig besøk i denne familiedrevne kafeen! Maten var kjempe god og alt var hjemmelaget og ferskt! Betjeningen var veldig hyggelig, og innehaversken var en solstråle med en fargerik personlighet! Takk for maten og en minnerik opplevelse!

Takk, Miriam S
Anmeldt 19. februar 2019 via mobile enheter

Koselig og sjarmerende kafé med en helt elskelig dame bak disken. God glutenfri toast med frisk salat. Utsøkte hjemmebakte madeleinekaker etter oppskrift fra 1755 – fantastisk, hvor ellers får man det? Vel verdt et besøk!

Dato for besøk: februar 2019
Takk, mariean1755

Reisende som så på Kystpikene café, så også på

Brekstad, Sør-Trøndelag

Har du vært i Kystpikene café? Del dine erfaringer!