Orbitz.com
eDreams
Travelocity
Anmeldt 28. september 2020

Møte, overnatting og bespisning i tre dager fungerte utmerket. Gode møtelokaler, serviceinnstilt betjening og nydelig pausemat. Smittevern ble godt ivaretatt, bl.a. rikelig med plass på møterommene og lunsj og middag i eget rom.
Det som virkelig imponerte var maten, som virkelig holder et høyt nivå på dette hotellet. Helt nydelig, og presentert med et glimt i øyet! Terningkast SEKS!
Hotellet arrangerte den ene middagen på Austrått borgen, inklusive omvisning og "historeundervisning" før, under og etter måltiden. Anbefales!

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, 797frodeh
Hanne Berg, Daglig leder på Ørland Kysthotell , svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. september 2020

Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Overnattet en natt. Rommet var ryddig og rent, betjeningen var hyggelig og serviceinnstilt (gjaldt også renholdere) og det var trivelige frokost-/middag lokaler med utsikt mot sjøen. Bra frokost. Pga corona-tiltak var det servering til frokost, det satte vi pris på mht smittevern (og at det ikke var buffet). Generelt hadde smittevern høy fokus, ser var plassert ut håndsprit lett tilgjengelig flere steder i hotellet og med tilhørende anbefalinger om å ta hensyn til situasjonen. Vitner om seriøsitet hos de som driver hotellet. Kommer gjerne på besøk igjen.

Takk, Trjkkl

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Vi bestilte to extra comfort dobbeltrom med havutsikt og fikk to rom med nydelig utsikt. Litt "dated" rom som snart bør pusses opp, men rent og behagelig. Gode senger og rent sengetøy. Stille beliggenhet. God frokost til å være midt i Corona-tiden. Det eneste negative må være den latterlige glass-skyvedøra mellom bad og rommet, det er overhodet ikke noe privatliv på badet. Men det har vært en trend på mange hoteller det siste tiåret...

1  Takk, Hege Johanna S

Tusen takk for din tilbakemelding. Den er verdifull for oss.
Vi tar med oss dine bemerkninger videre.

Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Trist velkomst, inngangsparti som bar preg av forfall. Strømledning hengende over ytterdør, fult askebeger og døde planter. Aircondition virket ikke i ganger og rom, ikke ryddet - mye brukte kopper og fat ( i koronatid?)og ikke serviceinnstilt personell.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 895astris

Takk for din tilbakemelding. Den er verdifull for oss.
Vi bestreber oss å yte best mulig service for våre gjester og beklager at vi ikke sto til dine forventninger.
Dine kommentarer tar vi med oss videre i utviklingen av vårt servicetilbud, og vi kan med en gang gledelig informere om at en ombygging/påbygging av hotellet er underveis som bl.a inneholder et helt nytt inngangsparti!

Anmeldt 4. mars 2020 via mobile enheter

Ankom hotellet med hurtigbåten sent på en fredag. Hotellet ligger på kaia. Hyggelig og serviceinnstilt personale. Rene og pene rom. OK frokost og middag over gjennomsnittet. Helt greie priser. Ligger værhardt til i sjøkanten, men fantastisk flott når været er bra.

Dato for oppholdet: mars 2020
2  Takk, Henning H
Linda Sellæg, Salg på Ørland Kysthotell , svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. mars 2020

Hei Henning!
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Håper å kunne ønske deg velkommen igjen snart.