Oddrunn
    Treningssenter
    67.1 km fra Hovde Gård
    Se flere hoteller i Brekstad
    Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk flott sted, med veldig hyggelig personale😃 Rent og pent med veldig god frokost! Beliggenheten var strålende og området rundt var fint. Kort vei ned til kaia og sentrum og perfekt sted å ta seg en gåtur fra🤩

Takk, solveigmarielunden
    Anmeldt 30. juni 2019 via mobile enheter

Meget imponerende plass på alle måter. Hovde gård ligger idyllisk til på brekstad- de har klart lage en atmosfære på gården som setter standarden. Rommene på «Låven» var flotte- små, men store nokk. Vi fikk eget bad, noe man ikke får i hovedhuset. Da vi var fra fredag til søndag i bryllup på gården fikk vi sett den høye standarden med kompetent personell, service og nydelig mat. Meget hjelpsomme og serviceinnstilte ansatte. Anbefales!

Dato for oppholdet: juni 2019
    Takk, tinahN3514PC
    Anmeldt 9. februar 2019 via mobile enheter

Fantastiske bygninger, nydelig mat og sjarmerende betjening! Mine varmeste anbefalinger❤️
    Bygningsteknisk et fantastisk håndverk, valg av materialer og tekstiler er vakkert og rustikt. Frokostbordet med lokal sild, brød og egg er et pluss.

Dato for oppholdet: februar 2019
    Takk, tarane2013
    Anmeldt 1. desember 2018

Var her på todagers seminar, og du verden for et sted. Dette var i sin tid husmorskole, men det er sjelden å oppleve et sted som er så gjennomført når det gjelder restaurering og materialvalg. Smakfulle farger, og gjennomgående sjarmerende stil, både hovedhuset, fjøset og glasshuset i hagen. Ikke minst fikk man en følelse av at det ikke fantes et støvkorn og ingenting som bar preg av slitasje og bruk. Utendørs likedan - selv om høsten var kommet. Godt lydisolert, så vi ble ikke forstyrret av flystøy fra kampflybasen.
    Festmiddagen til kvelds var ikke nødvendigvis gourmet-/Michelinstandard, men likevel langt over det som er vanlig å få på slike steder.
    Eneste aberet var at man hadde vært tro mot den opprinnelige arkitekturen og ikke innredet bad på rommene i hovedhuset, slik at man måtte dele bad med naborommet. Men dette er jo egentlig ikke noe problem - det er nok bare jåleri fra min side!
    Hit kommer jeg gjerne igjen!

Dato for oppholdet: november 2018
    1  Takk, SA_Travel_MN
    Anmeldt 21. oktober 2018

Ifb. med jobbreise ble jeg booket inn på Hovde Gård via arbeidsgiver, og ble veldig positivt overrasket over både servicenivået og standarden på rommene. Eierne har virkelig gjort seg flid med alle detaljer. Lyssetting, innredning, fargevalg, renslighet, materialvalg, sengekvalitet og alt annet er av fantastisk kvalitet. Jeg er ganske bereist og har noen tusen overnattinger i inn -og utland på cv'en, men Hovde Gård slår det meste. Anbefales! Pga tidsnød fikk jeg dessverre ikke prøvd Restauranten. Jeg håper arbeidsgiver også neste gang booker meg inn på Hovde Gård.

Dato for oppholdet: oktober 2018
    Takk, FrodeF28