Helene
45.7 km fra Hovde Gård
46.3 km fra Hovde Gård
Se flere hoteller i Brekstad
Anmeldt 16. august 2020 via mobile enheter

Kom hit fredag kvel og spiste i Fjøset! Maten var veldig mektig men god! Utrolig flott betjening! Lørdag hadde vi bestilt 5 retter da dette må bestilles noen dager i forveien! Vi ble ekstremt positivt overrasket vår kokk Henrik! Utrolig velsmakende og nydelig 5 retter, fantastike smaker! Utrolig god mat, service og nydelig rom/sted gjør at vi absolutt kommer tilbake!

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, Oddrunn
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk flott sted, med veldig hyggelig personale😃 Rent og pent med veldig god frokost! Beliggenheten var strålende og området rundt var fint. Kort vei ned til kaia og sentrum og perfekt sted å ta seg en gåtur fra🤩

Takk, solveigmarielunden
Anmeldt 30. juni 2019 via mobile enheter

Meget imponerende plass på alle måter. Hovde gård ligger idyllisk til på brekstad- de har klart lage en atmosfære på gården som setter standarden. Rommene på «Låven» var flotte- små, men store nokk. Vi fikk eget bad, noe man ikke får i hovedhuset. Da vi var fra fredag til søndag i bryllup på gården fikk vi sett den høye standarden med kompetent personell, service og nydelig mat. Meget hjelpsomme og serviceinnstilte ansatte. Anbefales!

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, tinahN3514PC
Anmeldt 9. februar 2019 via mobile enheter

Fantastiske bygninger, nydelig mat og sjarmerende betjening! Mine varmeste anbefalinger❤️
Bygningsteknisk et fantastisk håndverk, valg av materialer og tekstiler er vakkert og rustikt. Frokostbordet med lokal sild, brød og egg er et pluss.

Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, tarane2013
Anmeldt 1. desember 2018

Var her på todagers seminar, og du verden for et sted. Dette var i sin tid husmorskole, men det er sjelden å oppleve et sted som er så gjennomført når det gjelder restaurering og materialvalg. Smakfulle farger, og gjennomgående sjarmerende stil, både hovedhuset, fjøset og glasshuset i hagen. Ikke minst fikk man en følelse av at det ikke fantes et støvkorn og ingenting som bar preg av slitasje og bruk. Utendørs likedan - selv om høsten var kommet. Godt lydisolert, så vi ble ikke forstyrret av flystøy fra kampflybasen.
Festmiddagen til kvelds var ikke nødvendigvis gourmet-/Michelinstandard, men likevel langt over det som er vanlig å få på slike steder.
Eneste aberet var at man hadde vært tro mot den opprinnelige arkitekturen og ikke innredet bad på rommene i hovedhuset, slik at man måtte dele bad med naborommet. Men dette er jo egentlig ikke noe problem - det er nok bare jåleri fra min side!
Hit kommer jeg gjerne igjen!

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, SA_Travel_MN