Official Hotel Site
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 13. juni 2021

Flott at dette bygget er i varetatt og restaurert.
Gjennomført stil -
Fantastisk vedlikeholdt, nydelige lokaler og god stemning.
Nydelig mat, god frokost og fine rom.
Drar mer enn gjerne tilbake hit

Takk, 813elisabetb
Anmeldt 31. august 2020 via mobile enheter

Dette må være verdens mest sjarmerende hotell. Gårdsrom med flere bygninger. Jeg fikk rom på «låven». Rommet er i bondestil med synlige bjelker. Sengen deilig og myk og er god ørelappstol i skinn.Akkurat passe størrelse på rommet og rent og pent. Anbefales

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, 765helenea
Anmeldt 16. august 2020 via mobile enheter

Kom hit fredag kvel og spiste i Fjøset! Maten var veldig mektig men god! Utrolig flott betjening! Lørdag hadde vi bestilt 5 retter da dette må bestilles noen dager i forveien! Vi ble ekstremt positivt overrasket vår kokk Henrik! Utrolig velsmakende og nydelig 5 retter, fantastike smaker! Utrolig god mat, service og nydelig rom/sted gjør at vi absolutt kommer tilbake!

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, Oddrunn
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk flott sted, med veldig hyggelig personale Rent og pent med veldig god frokost! Beliggenheten var strålende og området rundt var fint. Kort vei ned til kaia og sentrum og perfekt sted å ta seg en gåtur fra

Takk, solveigmarielunden
Anmeldt 30. juni 2019 via mobile enheter

Meget imponerende plass på alle måter. Hovde gård ligger idyllisk til på brekstad- de har klart lage en atmosfære på gården som setter standarden. Rommene på «Låven» var flotte- små, men store nokk. Vi fikk eget bad, noe man ikke får i hovedhuset. Da vi var fra fredag til søndag i bryllup på gården fikk vi sett den høye standarden med kompetent personell, service og nydelig mat. Meget hjelpsomme og serviceinnstilte ansatte. Anbefales!

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, tinahN3514PC