Official Hotel Site
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 10. august 2021

Vi ankom Hovde Gård og sjekket inn i resepsjonen i hovedhuset. Det var elegant pusset opp med en nydelig spisesal. Vi fikk rom på Låven. Da vi kom til rommet ble vi ekstremt overrasket. Har sjelden sett så vakkert designet hotellrom i Skandinavia. Helt ned til minste detalj var alt tilpasset. Nydelige bad med fine toalett artikler - ikke disse sprute flaskene man får på kjede (kjedelige) hotell. Frokosten var et kapitel for seg. Nydelig tilberedt frokost med mye hjemmelagde ting på bordet. Egen hyggelig betjening laget egg til oss etter ønske.
HIT SKAL VI TILBAKE!

Romtips: Velg rom på Låven
1  Takk, Victor R
Anmeldt 13. juni 2021

Flott at dette bygget er i varetatt og restaurert.
Gjennomført stil -
Fantastisk vedlikeholdt, nydelige lokaler og god stemning.
Nydelig mat, god frokost og fine rom.
Drar mer enn gjerne tilbake hit

Takk, 813elisabetb
Anmeldt 31. august 2020 via mobile enheter

Dette må være verdens mest sjarmerende hotell. Gårdsrom med flere bygninger. Jeg fikk rom på «låven». Rommet er i bondestil med synlige bjelker. Sengen deilig og myk og er god ørelappstol i skinn.Akkurat passe størrelse på rommet og rent og pent. Anbefales

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, 765helenea
Anmeldt 16. august 2020 via mobile enheter

Kom hit fredag kvel og spiste i Fjøset! Maten var veldig mektig men god! Utrolig flott betjening! Lørdag hadde vi bestilt 5 retter da dette må bestilles noen dager i forveien! Vi ble ekstremt positivt overrasket vår kokk Henrik! Utrolig velsmakende og nydelig 5 retter, fantastike smaker! Utrolig god mat, service og nydelig rom/sted gjør at vi absolutt kommer tilbake!

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, Oddrunn
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk flott sted, med veldig hyggelig personale Rent og pent med veldig god frokost! Beliggenheten var strålende og området rundt var fint. Kort vei ned til kaia og sentrum og perfekt sted å ta seg en gåtur fra

Takk, solveigmarielunden