“Utsøkt god mat”
Anmeldelse av Melissa Restaurant

Vurdert som nr. 2 av 9 Restauranter i Brekstad
Kjøkken: Bespisning
Anmeldt 3. september 2019

Har besøkt denne restauranten endel ganger nå, og har prøvd de fleste kategoriene med mat som serveres der. Er aldri blitt skuffet. På biffsiden anbefales den greske biffen. Rullekebaben smaker også veldig godt. Melissa spesial pizza anbefales.
Restauranten begynner å få noen år på baken, og skal man trekke noe ned, så hadde det vært moro om man oppdaterte menyen noe

Dato for besøk: september 2019
Takk, Willy3007

Anmeldt 11. august 2019 via mobile enheter

Spiser ofte her når vi besøker Fosen.
Dette er Fosens beste restaurant, og har alltid levert mat opplevelser som er bra.
Prisene er akseptable, og mengden mat er også bra.
Melissa har i mange år et ry på seg for å levere gode mat opplevelser, og skuffer sjelden.
Betjeningen er hyggelig, og atmosfæren her er god.
Absolutt værdt et besøk om man er på Brekstad.

Dato for besøk: april 2019
Takk, borgeb2017
Anmeldt 25. juli 2019 via mobile enheter

Var her flere ganger i juli. Noe av det beste mat jeg har fått på resturant i normal pris klasse. Spiste forskjellige retter i resturanten og bestillte take away pizza en kveld. Kanskje den beste jeg har spist. Anbefales

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Cathrineolsen
Anmeldt 19. juni 2019 via mobile enheter

Hyggelig betjening, trivelig lokale, og utsøkt pizza. Velger alltid Rosenborg - en pizza som har det meste - når jeg en alt for sjelden gang er der. Anbefales!

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Jorn54
Anmeldt 4. desember 2018 via mobile enheter

Fint og hyggelig sted, meget rask og hyggelig betjening.
Burgeren med tilbehør var bra, men ikke hjemmelaget.

Besøker gjerne igjen ved en senere anledning.

Takk, N6310CIandreass

Reisende som så på Melissa Restaurant, så også på

Brekstad, Sør-Trøndelag

Har du vært i Melissa Restaurant? Del dine erfaringer!