Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Vi var 8 stykker i følget som ankom Åan turisthytte om ettermiddagen 25/7. Vi ble godt tatt imot av verten og ble tildelt rom i egen hytte. Naturskjønne omgivelser og gamle, vakre bygninger på tunet. Vi fikk god og varm middag og enkel og god frokost. Dusj var ikke tilgjengelig nå, men det var en ny og fin sanitær bygning og det var greit å slippe utedo.
Et godt opphold!

Takk, Trip57462589664
Ragna Berg, Eier på Åan Turisthytte, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2021

Takk for at du har tatt deg tid til å skrive en anmeldelse og fortelle oss hva du mener.

Anmeldt 2. august 2020

Vi var alene gjester. Betalte ekstra for smitteverntiltak som bl.a var at vi ikke kunne dusje! 20 kr for hver skive vi tok med som niste. 40 kr. For å fylle opp termosen med varmt vann til egne teposer. En spesiell opplevelse for ei DNT hytte

1  Takk, BodvarM
Anmeldt 10. juli 2019 via mobile enheter

Tilbyr hverken servering eller toalett til forbipasserende. Eieren virker lite imøtekommende. Ikke det vi forventet da vi la turen innom en DNT-assosiert hytte. Kommer ikke til å legge overnatting hit.

Pluss for at vi fikk lov til å spise medbrakt på en benk på utsiden.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Maria T
Ragna B, Eier på Åan Turisthytte, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2019

Vi tar mot gjester for overnatting. Serverer middag om kvelden og frokost om morgenen, men vi har ikke kafé.

Anmeldt 24. august 2018

Utrolig lite imøtekommende betjening og total mangel på fleksibilitet. Vi var 10 på tur som gjorde endringer på turopplegg. Dette gikk knirkfritt på Tuva og Heinseter, ingen velvilje på Åan. Anbefaler ikke overnatting her.

Dato for oppholdet: august 2018
2  Takk, UnniH94
Ragna B, Eier på Åan Turisthytte, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2018

Vi tar imot bestilling for at du skal være sikret plass og at vi skal kunne gi deg det oppholdet du fortjener.
Det er jo kjedelig for alle parter når det gjøres endringer på turopplegget og ikke alltid like enkelt å etterkomme ønsket når endringen skjer samme ettermiddag. Denne gangen lot det seg dessverre ikke gjøre det må jeg bare beklage.

Anmeldt 22. august 2018

Det var ikkje ledig hytte med hund så eg låg i bilen,ikkje problem,litt frost på natta men eg sov bra og hunden låg i framsete,men godt å stå opp ,det var fullbooka vi var seint ute å bestilte men me hadde det bra.

Dato for oppholdet: august 2018
  • Reisetype: Reiste med venner