“Fantastisk sjømat i hyggelige omgivelser.”
Anmeldelse av Limfjordens hus

Limfjordens hus
Vurdert som nr. 1 av 4 Restauranter i Glyngore
Kjøkken: Dansk
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Fantastiske smaker og svært gode råvarer. Forretten som besto av kamskjell med mer var fantastisk. Frisk og syrlig. Vinen vi fikk servert passet perfekt til alle rettene.

Hyggelig og profesjonell betjening og fin utsikt fra restauranten. Kokken gjorde en fantastisk jobb på kjøkkenet og prisen for det hele var moderat. Her får en valuta for pengene. Anbefales på det varmeste!

Takk, kjell w

Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Fin beliggenhet med direkte utsikt ut mot Limfjorden. Fin mottakelse og hyggelige lokaler. Spiste en lunsj, såkalt 7 serveringer. Smakfull, spennende og godt.

2  Takk, JoHo68
Anmeldt 13. september 2018 via mobile enheter

Vi var en vennegjeng på 12 som spiste frokost/lunsj buffe på Limfjordens hus, helt fantastisk, samtidig kom det seilas med mange små og mellomstore skuter forbi som gav oss en ekstra flott ramme

Takk, 297grethee
Anmeldt 26. oktober 2015

Resturangen så riktig delikat og spennende ud.De hadde ikke stor meny ,, det som var å velge i ,så spennende og godt ud. Forretten var deilig,, og så veldig delikat ud på fatet, Vi var 3 stykker ,,vi valgte forskjellig ,,2 valgte kjøtt og 1 fisk...det var velsmakende og delikat annrettet retter vi fikk.. Til dessert valgte vi ost fra This meieri,,, den var nydelig,.. Ett besøk hvor alle var fornøyde....

Dato for besøk: september 2015
1  Takk, 976evak
Anmeldt 25. juni 2013 via mobile enheter

God mat til fornuftige priser.
Fin utsikt utover havet.
Anbefales
Variert meny.
Maten laget av lokale råvarer.

Dato for besøk: juni 2013
    • Atmosfære
Takk, toreb994

Reisende som så på Limfjordens hus, så også på

Har du vært i Limfjordens hus? Del dine erfaringer!