Orbitz.com
eDreams
Travelocity
FindHotel
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Imøtekommende og hyggelig vertskap som stiller med veldig god service. Stille og rolig høyfjellshotell, med umiddelbar nærhet til Hallingskarvet alpinsenter og et godt utgangspunkt til mange fine fjellturer. Anbefales å ta en tur innom!

Takk, 642hansp
Anmeldt 29. juni 2021

Har verdier og meninger som ikke burde vært lov å ha i 2021. Det å holde homoterapi camp er absolutt ikke greit og dette hotellet burde ikke fortsette på denne måten. Her burde det blitt byttet både eiere og personal som mener at dette er noe man kan drive med

Reisetype: Reiste alene
Takk, elisabethpB2858KZ
Sten Klevås-Olsen, Daglig leder på Hallingskarvet Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2021

Hei. Vi må fortelle at dette med Homoterapi det er ikke noe vi driver med her. Dette brevet som ble lagt ut på Facebook og lagt i postkasser var et falskt brev som ble lagt ut for å skade oss. Vi har anmeldt saken til politiet. Fint om du trekker tilbake din mening om oss.