Priceline
Agoda.comUSD 73
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Leide hytte for en natt. Den fremsto som litt skitten (gammel kaffe i trakteren, litt skitne besk.laken). Fellesområder også OK, men ikke så mye mer. Fin uteplass med bålpanne, trampoline og hoppeslott for barna. Greit for en natt.

2  Takk, 81runak
Anmeldt 23. mai 2020 via mobile enheter

Veldig bra og godt utstyrt campingplass. Rent og fint og veldig trivelig vertskap. Et bra alternativ for overnatting. Annefales på det varmeste. Takk for oss for denne gang. Vi kommer gjerne igjen en annen gang.

Dato for oppholdet: mai 2020
1  Takk, gerdla
Anmeldt 11. august 2019 via mobile enheter

Ikke et sted å anbefale.
Dårlig service. Ikke såpe og papir på toalettene. Man får ikke lov å sitte på utsiden av hyttene man leier. Kundebehandlingen er fraværende og uhøflig.
Not a place to recommend.
Bad service. No soap and paper on the toilets. You are not allowed to sit outside the cabins you rent. The customer care is absent and rude

Dato for oppholdet: august 2019
1  Takk, Nils_E_J
Franka3577, Eier på Birkelund Camping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2019

Hei! Takk for review! På toalettene har vi en automat med håndsåpe og tørkepapir og i toaletter henger toalettpapir. Alle gjester kan sitte på utsiden av hyttene men hvis vi fikk flere klager fra gjester i nabohytte og på campingplassen om denne atferd og bråk er det normalt at vi kommer til dere og spørre om ro og mindre bruk av alkohol på campingplassen! Vi er en campingplass hvor mange familier med barn ferier og det passer ikke på campingplassen å gjøre bråk og drikke for mye alkohol.
Thank you for the review!
On the toilets we provide hand soap, drying paper and in the toilets we provide toilet paper. All our guests can sit outside the cabins but if we get many complaints from neighbours and other camping guests about your misbehaviour and noise it is normal we come to you and ask for peace and quit and no more drinking of alcohol on the camping site! We are a family camping site where many families with children enjoy their holiday and there shouldn't be a lot of noise and too much drinking on the camping site.

Anmeldt 27. august 2017 via mobile enheter

For noen få hundre kroner fikk vi en av de minste hyttene jeg har overnattet i noengang. Dette er en billig camping med hyggelige eiere. Stedet kommer brått på da det er lite med reklame eller skilting for plassen. Vi fikk gratis polett til å vaske opp tallerker etc som vi hadde brukt. Helt ok toaletter samt lite bråk fra de andre beboerne.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, DanI1622
Anmeldt 28. juli 2016

Koselige campinghytter omgitt av flott natur for en rimelig penge. Til og med gratis wifi! Perfekt sted å halvere bilturen mellom øst og vest. Det eneste å utsette måtte være at resepsjonisten kunne trenge et smilekurs.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Bjarne F