Gratis avbestilling frem til 27.08.22
eDreams
Travelocity
Anmeldt 17. september 2020 via mobile enheter

Koselig sted, fantastisk beliggenhet. Rommet var av god standard, og forholdsvis nyoppusset.
Maten var god, men sto ikke i forhold til prisnivået. Høyere priser enn på de fleste andre steder av samme kategori.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, Anne Iren B
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Stedet er fint nok, men å betale knappe kr 6.000 for en overnatting (halvpensjon) for tre personer og en hund er for mye. Middagen var knapp, hvilket egentlig ikke gjorde noe for den var i beste fall middels god. Vi måtte be om påfyll til både frokosten og det vi skulle lage matpakke av.

1  Takk, Niklasxxx
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Storestølen er fast stoppested for rømmegrøt på veien over fjellet.

Rømmegrøt og spekemat er fortreffelig hver gang, og de forbedrer pittelitt for hvert besøk. Fantastiske lokaler, god service, rent, og meget behagelig sted å besøke.

Takk, tillabh
Anmeldt 8. september 2019 via mobile enheter

Årlig reiser vi ein gjeng damer fra Sogndal vgs på damefjelltur og i år falt turen på Storestølen fjellstue.
Flott hotell, flott betjening, god mat og fantastisk turterreng for noen og enhver.
Takk for oss!

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, Popsylinda
Anmeldt 28. august 2019

Stedet bærer preg av ro og god atmosfære. Det ligger idyllisk til med utsikt over fjord og Hallingskarvet nasjonalpark. Det er pent og velholdt både inne og ute. Leiligheten var stor og ny oppusset. Stort bad, soverom og kombinert kjøkken og stue med tv. Veranda med utsikt mot fjorden og herlig ettermiddagssol.
Flott turterreng rett oppover bak Storstølen Fjellstue. Masse blåbær, bekker og noene snøflekker i slutten av august.
Herlig mat og drikke for en hver mage. Utrolig pent og koselig i spisestua med utsikt over fjorden, soloppgang og solnedgang.
Stedet kan anbefales på det varmeste. Vi kommer tilbake :-)

Romtips: Utsikt fra Leiligheter på begge sider av leilighetsbygningen, østsiden har soloppgang og vestsiden har solnedgang (ettermiddagssol)
Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Iren Storlien G