Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Skulle ta en pause her på hjemturen. Lokalene så hyggelige ut, det som derimot var elendig var servicen.
Betjeningen tiltalte oss som ulydige barn idet vi overså skiltet om å ta av fottøyet. I tillegg hadde vi en liten allergivennlig hund som vi ikke ønsket å etterlate i bilen i varmen. Ingen informasjon om at dyr ikke er tillatt.
Igjen ble vi tiltalt som ulydige barn på en svært nedverdigende måte. Til tross for at vi beklaget våre feil var ikke dette godt nok for betjeningen som fortsatte sin bedritne atferd. Fra å skulle handle full middag endret vi raskt mening, her tenkte vi at vi får nøye oss med en kaffe til vi er tilbake ved sivilisasjon.

Kaffe hadde de ikke, men de kunne lage ny kaffe til oss, dette takket vi ja til. Etter omsider 10 minutter kom det kaffe, da fikk vi et foredrag om hvor mye jobb det var å lage denne kaffen bare for oss. Kaffen kostet 37kr for 1,5dl i en kopp som lekker og et lokk som ikke passer. Kaffen var lunken, og fargen lignet på kaffe. Det hele virket mer som kaffegruten har blitt brukt for 3 runden.

Vi kommer ALDRI til å stoppe her igjen, vi kommer heller aldri til å anbefale noen å komme hit. Som en godt vant hotellturist har jeg aldri opplevd noe lignende.

Hold dere unna

Romtips: Unngå å besøke dette stedet. Det kommer mange flere steder som faktisk er hyggelige å besøke foruten denne.
Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Tommy B
Anmeldt 17. september 2020 via mobile enheter

Koselig sted, fantastisk beliggenhet. Rommet var av god standard, og forholdsvis nyoppusset.
Maten var god, men sto ikke i forhold til prisnivået. Høyere priser enn på de fleste andre steder av samme kategori.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, Anne Iren B
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Stedet er fint nok, men å betale knappe kr 6.000 for en overnatting (halvpensjon) for tre personer og en hund er for mye. Middagen var knapp, hvilket egentlig ikke gjorde noe for den var i beste fall middels god. Vi måtte be om påfyll til både frokosten og det vi skulle lage matpakke av.

1  Takk, Niklasxxx
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Storestølen er fast stoppested for rømmegrøt på veien over fjellet.

Rømmegrøt og spekemat er fortreffelig hver gang, og de forbedrer pittelitt for hvert besøk. Fantastiske lokaler, god service, rent, og meget behagelig sted å besøke.

Takk, tillabh
Anmeldt 8. september 2019 via mobile enheter

Årlig reiser vi ein gjeng damer fra Sogndal vgs på damefjelltur og i år falt turen på Storestølen fjellstue.
Flott hotell, flott betjening, god mat og fantastisk turterreng for noen og enhver.
Takk for oss!

Dato for oppholdet: september 2019